Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Har hatt kynnere og en god del vondt nederst i magen/underlivet de siste dagene, så jordmor ønsket at jeg kom inn for sjekk hos gynekolog på sykehuset... Skulle egentlig begynne i jobb i morgen etter 14 dg sykemelding pga mye kynnere, men det sa gynekologen blankt nei til. Hun sa at jeg sannsynligvis kunne komme til å føde iløpet av 2-3 dg da. Livmorhalsen var veldig myk og vond. Heldigvis lukket og ikke avflatet. Fikk beskjed om å dra hjem og gjøre MINST mulig. Buhuuuu jeg som er dårlig på å ta det med ro....men nå må jeg skjerpe meg!!!! Blir en tung tid dette. Men håper det går bra. Skal til ny kontroll om en tid.... Har ikke hatt noen problemer i de andre 3 svangerskapene mine, så dette kom som en bombe.....men magefølelsen min sa at det var noe galt fatt for en ukes tid siden ca. Beviser at man skal lytte til magefølelsen noen ganger ja....
imax Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 huff da er det vel best å ta det med ro da:-)Er du langt på vei da?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 24 uker i dag... Ja skal ta det med ro, men det er lettere sagt enn gjort. Går hele tiden å tenker på at det kan skje noe (for tidlig fødsel). Men dette skal gå bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå