Gå til innhold

Nammenam!!!!! Hva er deres favoritter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og spiser avokado med sitronsaft...og har grønne steinfrie druer på bordet. Mine absolutte favoritter blant grønnsaker og frukt... :) Så koser meg ganske bra nå... og fornøyd med meg selv fordi jeg spiser dette i stedet for kjeks og sjokolade, som jeg pleier... ;)

Mye grønnsaker jeg ikke liker...lurer på om de er favorittene til noen andre....mye rart man skal lure på, du!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... Jeg er fryktelig glad i avocado jeg også:) Og i kiwi.. Spiser alle sorter grønnsaker, men er litt kresen på fukten.

Men vildu ha et tips?

Skjær opp frukt i en bolle, feks eple, appelsin, kiwi og banan, og spis det sammen med kesam vanilje. Det er helt fantastisk!!!

Skrevet

vi elsker å skjære opp alt av grønt vi liker og kjøper dip til det er super godt, så bruker vi cremefresh i stede for rømme, barna liker det og.

Skrevet

så bra at du skrev om dette i dag.....

jeg har nemlig bestemt meg om at nå er det nok med sjokolade og late dager på sofaen......

nå er det full skjerpings, og jeg fikk enda mer lyst når jeg leste innleggene deres

TAKK =) =) =)

Nå skal jeg ta frem eple og appelsin -Mmmm det er jo egentlig godt....

Skrevet

God inspirasjon!

Men, til info, Creme Fraiche innholder mer kalorier enn rømme (i hvertfall lettrømme). Lag heller dipp med Kesam eller Yoghurt Naturell :o)

Skrevet

greit å vite så man ikke gjør en bommert på den....

Skrevet

hehe er visst kesam jeg hadde kjøpt...hihihihi litt svimete....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...