Minto Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Sitter og spiser avokado med sitronsaft...og har grønne steinfrie druer på bordet. Mine absolutte favoritter blant grønnsaker og frukt... Så koser meg ganske bra nå... og fornøyd med meg selv fordi jeg spiser dette i stedet for kjeks og sjokolade, som jeg pleier... Mye grønnsaker jeg ikke liker...lurer på om de er favorittene til noen andre....mye rart man skal lure på, du!!!
MammaDilla Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 hmmm... Jeg er fryktelig glad i avocado jeg også Og i kiwi.. Spiser alle sorter grønnsaker, men er litt kresen på fukten. Men vildu ha et tips? Skjær opp frukt i en bolle, feks eple, appelsin, kiwi og banan, og spis det sammen med kesam vanilje. Det er helt fantastisk!!!
Cilla m Neo;) Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 vi elsker å skjære opp alt av grønt vi liker og kjøper dip til det er super godt, så bruker vi cremefresh i stede for rømme, barna liker det og.
komplett familie Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 så bra at du skrev om dette i dag..... jeg har nemlig bestemt meg om at nå er det nok med sjokolade og late dager på sofaen...... nå er det full skjerpings, og jeg fikk enda mer lyst når jeg leste innleggene deres TAKK =) =) =) Nå skal jeg ta frem eple og appelsin -Mmmm det er jo egentlig godt....
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 God inspirasjon! Men, til info, Creme Fraiche innholder mer kalorier enn rømme (i hvertfall lettrømme). Lag heller dipp med Kesam eller Yoghurt Naturell )
komplett familie Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 greit å vite så man ikke gjør en bommert på den....
Cilla m Neo;) Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 hehe er visst kesam jeg hadde kjøpt...hihihihi litt svimete....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå