Gå til innhold

Utroolig trøtt... (klageklage)


petitmoi :-)

Anbefalte innlegg

... og har sååå dårlig samvittighet! Må bare klage bittelitt :-) Har hatt studiedager i forkant av eksamen de siste dagene, og har hatt snuppa i bhg. så jeg skal få huset for meg selv, "lesefred" liksom.. Haha, alt jeg klarer å tenke på er å sove, sove, sove, så når jeg har lest en liten halvtime legger jeg meg på sofaen og sover..leeenge.. Ikke får jeg gjort noe særlig husarbeid heller, det er knapt jeg har middagen klar når jeg henter lille prinsessa :-p Stakkar mann og barn for en sløv mamma og samboer, det må vel gi seg etterhvert dette grusomme "underskuddet" eller hva jeg skal kalle det!? (Er 8 fullgåtte uker i morgen) Kan ikke huske at jeg var så utslått forrige svangerskap, nei!

 

Ellers er livet egentlig bare herlig, snart er det vår og sola skinner, så jeg tenker nok at overskuddet kommer tilbake med sola - bare den holder seg her noen dager :-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på alt som skjer med kroppen vår. Ikke rart vi føler oss litt trøtte og uenergisk. Jeg har bestemt meg for å tenke mere på meg selv denne gangen, leve litt dronning...Har 3 jenter fra før og er 35 selv nå, så da tilater jeg meg selv til å sove på sofaen om jeg føler for det! Og det skal du bare gjøre med GOD SAMVITTIGHET.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...