Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 i dag kom han hjem fra jobb..kom bort..ga meg et laaaaaangt kyss og vi prata lenge..om allt vi tenkte på og følte.. tenk det han prata faktisk med meg...leeenge han har ikke lovt noen ting men han sa han skulle prøve sitt beste, og det er det beste han kunne ha sagt nå ser jeg mye lysere på framtiden..og med litt jobbing så skal vi nokk få dette til å gå åååå så gla jeg er nå
selfangerkjerringa Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Så godt å høre Lykke til framover! Du har nok rett: med jobbing og innsats fra begges side så går nok dette flott Klem!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Godt å høre at han har tenkt seg litt om og fått opp øya for hvordan dere har hatt det! Lykke til! )
MammaDilla Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Det var en god nyhet Jeg har lurt litt på hvordan det endte. OM du sendte mailen og om han tok til fornuft. Lykke til med jobbingen. Godt det er vår og lysere tider. Lettere å holde humøret oppe
kajak&Daniel Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Nå ble jeg glad på dine vegne! Håper ting ordner seg da:) Ikke artig å ha det slik du har hatt det. Hvis han prøver sitt beste, så er det jo store sjanser for at det går bra da.
mammaentiltrulte Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 å så bra. nå ble jeg lettet på dine vegne. tenkte på deg etter å ha lest inlegget ditt i går. håper alt ordner seg. lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå