Gå til innhold

oppdatering..det var jeg som sendte mail til sambo i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag kom han hjem fra jobb..kom bort..ga meg et laaaaaangt kyss og vi prata lenge..om allt vi tenkte på og følte..

tenk det han prata faktisk med meg...leeenge

han har ikke lovt noen ting men han sa han skulle prøve sitt beste, og det er det beste han kunne ha sagt

nå ser jeg mye lysere på framtiden..og med litt jobbing så skal vi nokk få dette til å gå

åååå så gla jeg er nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Er godt å få snakket ut om ting ja.

Skrevet

Så godt å høre :) Lykke til framover! Du har nok rett: med jobbing og innsats fra begges side så går nok dette flott :) Klem!

Skrevet

Godt å høre at han har tenkt seg litt om og fått opp øya for hvordan dere har hatt det! Lykke til! :o)

Skrevet

Det var en god nyhet :) Jeg har lurt litt på hvordan det endte. OM du sendte mailen og om han tok til fornuft.

Lykke til med jobbingen. Godt det er vår og lysere tider. Lettere å holde humøret oppe :)

Skrevet

Nå ble jeg glad på dine vegne!:) Håper ting ordner seg da:) Ikke artig å ha det slik du har hatt det. Hvis han prøver sitt beste, så er det jo store sjanser for at det går bra da. :)

Skrevet

å så bra. nå ble jeg lettet på dine vegne. tenkte på deg etter å ha lest inlegget ditt i går. håper alt ordner seg. lykke til :-)

Skrevet

tusen takk til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...