Gå til innhold

en trøtt mamma jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 6 døgn uten at gogutten har gidda sove på nettene,så føler jeg meg som tygd og utspytta igjen...

han er tett,og hoster.fikk medisin som ikke funka.så fikk vi efedrin,som funka.vi lykkelige for at han klarer å puste bedre.men skal jo ikke sove jo.nå forteller legen oss at akkurat den medisinen som vi ble så glade for funka,er roten til søvnløse netter....har trilla vogn hele natta jeg.sovet har vi ikke.han har vært propell hele natta.nå skal han slett ikke få noe på kvelden her nei.jækh...

men,jeg har vært på shopping og trilletur med ungdommen,så frisk luft fikk vi.og klompen sov så lenge vogna rørte seg ;o)

å nye klær til han,eldste mi og svigersønn.

mamman kjøpte seg lakris,hehe

send sovestøv vår vei til kvelden da ;o)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sender masse sovestøv*

Håper dere får en lettere natt i natt da!

Skrevet

Efedrin er en killer når det gjelder søvn ,det kan jeg også skrive under på,vesla mi er våken før 6 nå fordi hun har fått efedrin på natta...

Har ikke så mye sovestøv siden vi sover lite her også,men sender med ekspress det vi har til overs ;0)

Klem og kos.

Håper dere får sove til natta,ellers så får gubben din ta ett tak før du stuper !

Skrevet

hvis jeg får nok støv,så kan vi dele ;o)

aldri har jeg opplevd en unge som springer liggende.men han her gjør det.i bevegelse hele natta jo !!! aldri mer efedrin på kvelden..nix mer.

å gubben ja...han har et sovehjerte alle kan misunne han,hehe

Skrevet

Sove støv er sendt frå Bergen...... me er våkne kun ein gong om natta no, og det føles som luksus. Gid det må vare........... Men kvar gong eg har trudd at no har me fått til godt sove mønster, så slår turboen inn for fullt, men somsagt, ein gong om natta, det går fint!! Håper sove støvet kjem fram til kvelden!! Lykke til

Skrevet

Uff, den Efidrinen er ikke grei... Mine blir og veldig hyper av den.. Håper virkelig at dere får sove i natt, og at det letner i brystet hans. Husk å heve hodeenden, ikke gi så mye melk før leggetid, og la han drikke mye vann slik at slimet løsner i brystet hans og blir mer tyntflytende. Du kan vibrere lett på brystkassen hans for å hjelpe på slimet og tettheten. Sov veldig godt

Skrevet

Efedrin er fint for tette små barn, men det har sine bivirkninger ja!! Guttevalpen vår reagerte motsatt han..... ble helt utslått...

Sender en håndfull sovestøv til deg!!!

Skrevet

Huff og huff,en blir jo helt dårlig selv når en ikke får sove:( Håper natten i natt blir lettere. Ønsker dere god bedring!!!!!

Skrevet

dere sendte for mye sovestøv...gubben sovna,ikke jeg ;o)

har aldri før opplevd at efedrin virker sånn.så dette ble en ny opplevelse.en jeg helst skulle vært foruten,hehe

nå har jeg holdt han våken i hele kveld,og kutta ut efedrin,så jeg håper han sover.selv kan jeg snart sove stående ;o)

natta dere.

Skrevet

Krysser fingrer for god søvn til dere i natt.

Skrevet

Skjønner at me sendte for mykje sovestøv! For her er det ein som har turna frå kl var tre i natt!! Kanskje eg må få litt til bake.... Rart det der med at gubben alltid sovner. Slik er det ihvertfall her, kl ni snorker han på softaen, ein time seinere sleper han seg trøtt i seng, og jammen klarer han ikkje å sove seg gjennom spetakkelet. Rart at det har blitt unger av det ?

Skrevet

har sendt tilbake en dose ;o)

kommer som regn,siden det regner her.

gubber ja...di kan sove om man så river huset rundt ørene på di.

klompen sov hele natta.våken to ganger på en time,men jeg slåkte lyset i protest,og sov gjorde han.men ikke søren om han får efedrin på kveldstid mer.der lærte jeg noe nytt ja.

kan lure på hvordan det blir unger ja,hehe......=))

Skrevet

takk, takk for sovestøvet du sendt e i retur! Brumlegutten sov fra kl 20 i gårkveld til 0630 i dag, ikkje våken ein gong!!! Heilt utruleg å våkne utkvilt. Deilig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...