Lumsk Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Endt tur til helsestasjonen med en svipptur innom butikken i dag resulterte i ufrivillig trim. Men en baby på 8 kilo fastbundet på magen og to bæreposer med handlevarer fant jeg ut at heisen sto. Argh! Måtte gå opp til 10. etasje... Eneste trøsten var at jeg ikke tok Lille rosin i vogna. Forøvrig var min første tur opp alle trappene på grunn av heisstans samme dagen som jeg kom hjem fra sykehuset. Med nyfødt i bilstol og sykehusbag. Sannelig flaks mannen min var med... Sliten nå! Burde vel komme i bedre form.
brumlemor Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Du får se positivt på det, du fekk nok god trim. Men sikkert tungt.!
phantomet Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Ufrivillig trim står ikke høyt på listen min over ting å fordrive tiden med... så du får all min sympati...
Northernlights Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Heis som står når man er så langt oppe er en uting,ja... Vokste opp i høyblokk selv, i 8.etg. Har ei søster som var livredd heisen, og hadde det vært OL i trappegåing, hadde hun vært nummer 1. =)
♥Snulder Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 HA!!! Enda en fordel med å bo på landet....;=)
Maud Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Vi har den glede av å bo i et høyt terrassehus og tar heisen til 8. etasje. De gangene heisen ikke virker blir jeg anpusten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå