MammaDilla Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 På torsdag er pjokken syv uker gammel. Og nå når jag nettopp var på do, så var det litt rødt spor i trusa. Når jeg tørket meg kom det lyserødt friskt blod på papiret. Vanligvis når jeg får mensen så er det mye mørkt friskt blod. Men dette var litt blandet med utflod. Pleier å få veldig ondt når jeg skal ha mensen, men har ikke kjendt hverken EL eller at mensen sku komme. Kan det være noe annet??
MammaDilla Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2007 Glemte forresten å si at jeg fullammer.. Trodde kanskje det skulle utsette mensen litt??
3pårappen :) Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Hei:) Jeg fikk babyn min dagen etter deg:o) Mensen kom forrige uke, akkurat seks uker etter fødsel, tenkte liksom å vente noen måneder med den jeg da!!! Begynte med litt friskt blod første dag, og litt mer dagen etter, har den enda... Hadde også mye menssmerter før, men har ikke antydning til det nå, håper det vedvarer ) Men veeeldig kiipt å få den så snart etter fødsel ja, føler med deg!
MammaDilla Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 æsj.. Dette er kjedelig!!! Men god vi ikke har vært uforsiktige da... Tenkte liksom at det er lenge til el, men har brukt kondom allikevel.. FLAKS!!! ;p Så du fødte rett og slett under fullmåne! Jeg prøvde å knipe igjen men greide ikke vente lengre. hehe
3pårappen :) Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Det kunne fort blitt en baby til i år ja. Fullammer jeg også, ikke helt sikker prev det nei Hihi ja... Hadde ikke termin før 14 da... Så nå tror jeg nesten på at månen påvirker det meste )
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Jeg fikk også tilbake mensen før 6 ukers kontrollen. Gikk bare en 4-5 uker så var tanta tilbake. Jeg fullammet da og ble ikke videre fornøyd akkurat da. Men det er vel et tegn på at kroppen er tilbake i normal gjenge og det er jo litt godt å vite:-)
kajak&Daniel Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Jeg trodde jeg fikk tilbake mensen etter 6 uker, men legen mente det var for tidlig, og jeg har ikke hatt mensen siden. (lillegutt er snart 5 mnd) Så vet ikke helt hva det var jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå