Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Noen som har vært i kontakt med de? Hvor gammelt var barnet deres da?Og hadde dere hatt søvnproblemer lenge? Håper på noen svar:)
firemerkersmør Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Vært på foredrag med de i kirka her vi bor. Jeg er vel ikke helt enig i filosofien deres, men tror nok de kan hjelpe med spesifikke problemer. Virket seriøse og gjennomtenkte.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Hva er det som er filosofien som du er uenig i?
firemerkersmør Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Mener å huske de ikke skulle skrike noe. Der er vanskelig å få til i praksis. Var nesten litt pinlig å legge tassen for å sove i vogna i pausen, for han må skrike/surve i noen minutter før han sovner. Jeg opplever at Naphaug er litt i andre enden, men det blir for mye igjen. Hvis dere sliter hadde jeg ringt midtimellom.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 De er imot skriking ja, men der er jeg nok litt enig med de. Men det som er er at vi ikke har hatt prob lenge. Kun de siste par mnd hun har slitt med å legge seg. Så er litt usikker på om de vil prate med oss siden vi ikke har slitt noe lenge... Det er bare det at jeg ønsker å ta tak i det nå før det blir verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå