Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Nå har vi vært forlovet i 1,5 år og endelig bestemt oss. Vi skal gifte oss 09.08.08:) Gleder oss masse!
snuske♥2 Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 ÅÅååå, så gøy!! Gratulerer så mye Det er ei uke etter oss, vi skal gifte oss 020808 har allerede begynt å planlegge vi!
Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Vi tenkte også litt på 02.08 men det er finest vær her i midten av august. Jeg har vært på internett i hele dag å sett etter kjole:) hehe. Han er litt mer avslappet, men jeg er skikkelig giret til å sette igang. Har du begynt å lete etter kjole?
Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 Foresten takk:) Glemte å skirve det. Huff.
snuske♥2 Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 ja jeg har sett på kjole på nett, ikke i butikk/salong ennå...men d er så vanskelig!! vet ikke hvordan type jeg vil ha annet enn kremhvit tror jeg, fasong er vanskelig å vite hva jeg passer før jeg har prøvd, men føler det er aaalt for tidlig, hehe. Hadde lyst å dra på bryllupsshow i forrige månded,men syntes d var for tidlig for til neste år er det jo maaaange nye modeller igjen! men er spennende å se på nett og drømme
Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 Hehe, ja jeg drømmer også voldsomt! Jeg har begynt å se på mange forskjellige å sånt for jeg har tenkt til å få en spesialsydd til meg. Vet sånn ca hvordan jeg vil at den skal være. Men lurer litt på dyrt det blir visst jeg skal få sydd en til meg.
snuske♥2 Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 ja, det må jo være perfekt å få en spesialsydd! vet ikke om det er dyrt eller hvor de jør det....hvor i landet skal du gifte deg forresten?
Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal gifte meg i øst finnmark. Enn du da?
snuske♥2 Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 nordland så vi er også veldig spent på været på den store dagen! kan jo bli hva som helst i nord-norge! Ellers er jeg spent på om vi får tak i noe bra musikk-band, for det synes jeg er veldig viktig for at festen skal bli bra (alle i familien liker å danse). er sikkert ikke det beste utvalget i nordnorge på den fronten,men håper vi finner noe som er bra!
Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2007 Her er det ikke noe utvalg på sånt så det blir cd plate hehe. Sambo spiller i et lokalt band da så de kan jo hive seg i gang hehe. Her oppe er det som regel nydelig være i august:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Hei hei! Gratulerer så mye! Samme dag som oss =)
Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2007 Takk:) Så koselig, så at det var fler på en annen tråd. Er du kommet igang med planleggingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå