Gå til innhold

JA! Nå er det bestemt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært forlovet i 1,5 år og endelig bestemt oss. Vi skal gifte oss 09.08.08:)

Gleder oss masse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅååå, så gøy!! Gratulerer så mye :) Det er ei uke etter oss, vi skal gifte oss 020808 :) har allerede begynt å planlegge vi! :)

Skrevet

Vi tenkte også litt på 02.08 men det er finest vær her i midten av august. Jeg har vært på internett i hele dag å sett etter kjole:) hehe. Han er litt mer avslappet, men jeg er skikkelig giret til å sette igang. Har du begynt å lete etter kjole?

Skrevet

Foresten takk:)

Glemte å skirve det. Huff.

Skrevet

ja jeg har sett på kjole på nett, ikke i butikk/salong ennå...men d er så vanskelig!! vet ikke hvordan type jeg vil ha annet enn kremhvit tror jeg, fasong er vanskelig å vite hva jeg passer før jeg har prøvd, men føler det er aaalt for tidlig, hehe. Hadde lyst å dra på bryllupsshow i forrige månded,men syntes d var for tidlig for til neste år er det jo maaaange nye modeller igjen!:) men er spennende å se på nett og drømme :)

Skrevet

Hehe, ja jeg drømmer også voldsomt!

Jeg har begynt å se på mange forskjellige å sånt for jeg har tenkt til å få en spesialsydd til meg. Vet sånn ca hvordan jeg vil at den skal være. Men lurer litt på dyrt det blir visst jeg skal få sydd en til meg.

Skrevet

ja, det må jo være perfekt å få en spesialsydd! vet ikke om det er dyrt eller hvor de jør det....hvor i landet skal du gifte deg forresten?

Skrevet

Jeg skal gifte meg i øst finnmark. Enn du da?

Skrevet

nordland :) så vi er også veldig spent på været på den store dagen! kan jo bli hva som helst i nord-norge! Ellers er jeg spent på om vi får tak i noe bra musikk-band, for det synes jeg er veldig viktig for at festen skal bli bra (alle i familien liker å danse). er sikkert ikke det beste utvalget i nordnorge på den fronten,men håper vi finner noe som er bra!

Skrevet

Her er det ikke noe utvalg på sånt så det blir cd plate hehe. Sambo spiller i et lokalt band da så de kan jo hive seg i gang hehe. Her oppe er det som regel nydelig være i august:)

Skrevet

Hei hei!

Gratulerer så mye! Samme dag som oss =)

Skrevet

Takk:)

Så koselig, så at det var fler på en annen tråd.

Er du kommet igang med planleggingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...