Gå til innhold

Andre som venter i sept/oktober-07?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nettopp flyttet til Stavanger..kjenner ikke så mange her.

Er det andre som venter barn i sept/oktober og vil ha en ny venn?

 

34 år. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg er en jente på 23 år da som venter barn 30.sept..

Bor for tiden i Irland da, men planen er at jeg skal flytte til Stavanger når barnet blir født..og jeg kjenner jo INGEN i Stavanger, så det skal jo bli spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har termin i beg. av oktober. Har bodd en stund i Stavanger nå, men kjenner ikke så veldig mange her enda. Jeg er 32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktober-termin her også...

Heller ikke så mange kjente.

Er 33 år...

Hvilken del av Stavanger bor du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oktober eller septemberventende, men heller ikke så mange kjente.. Er i slutten av 20-årene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal jo flytte til Stavanger i løpet av sommeren, så hadde jo vært kjekt å fått litt kontakt med noen av dere som er innpå her og som bor i Stavanger...er liksom ikke så enkelt å bli kjent med mennesker når en verken skal begynne på skole eller begynne i jobb, er jo som oftest der en treffer noen...

Er liksom ikke så mange som kommer bort til en på gaten og sier "-hei, skal vi bli kjent?":)...hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nettopp det som er så vanskelig. Å komme i kontakt når man hverken jobber eller går på skole. Sålenge man ikke har barndomsvenner som bor i nærheten blir man ganske anonym og isolert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg flytter også til Stavanger til sommeren, i midten av juni. Hadde vært veldig koselig å blitt kjent med noen som går gjennom det samme som meg! :) Jeg har termin 1.oktober. Jeg er 25 år.

 

Msn adr min er:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg har bodd her en stund, men kjenner ikke så mange, og i hvert fall nesten ingen som skal ha barn. Har vært på et BiM treff og det var veldig hyggelig.

Mailen min er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne! Har vært på et allerede og det var veldig hyggelig. Skal forresten møte noen på Resept 11.30 på torsdag (7/6). Det er bare å stikke innom hvis det er flere som kjeder seg litt på dagtid. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg her igjen (fra "Terminklubben") - jeg vil være med!

Godt å høre at man ikke er den eneste uten venner i denne byen..

Jeg foreslo noen datoer under "Terminklubben", hva med mandag 11/6 eller søndag 17/6. Uke 25 har jeg foreløpig ingen planer mandag-torsdag..

Jeg er i full jobb, så det må bli på kvelden...

 

Bamby hadde et forslag til et passende sted..

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan mandag 11 og søndag 17, uke 25 kan jeg ikke mandag, tirsdag eller lørdag, men ellers hver dag etter kl 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her eg og.

Er 30 år og bor på Klepp. Venter mitt 4 og 5 barn i sept.

Jeg er nok ikkje den personen som først tar kontakt, så vist noen vil legge meg til msn er adressen: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det er satt opp et BIM-treff allerede:) Onsdag 20 juni:) Det passer bra for meg:)

Håper mange andre kan også:) Ellers kan vi etterhvert gjerne få flere møter, vil møte så mange som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...