La Perla Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Ja, det gjør jeg altså. Det er en språkleir, kombinert sport/frisluftsleir. HUn reiser sammen med en god venninne. Jeg hadde et innlegg her for ganske lenge siden, der jeg var bekymret fordi den andre jentas foreldre ville at de skulle reise og være borte i 4 uker, for det var det korteste det var mulig å være der. Heldigvis fant vi noe som ser like fint ut, der de kan være i bare 2 uker også, så n¨å er de påmeldt der. Jeg hadde aldri sendt henne av gårde for 4 uker, selv om hun da ikke er så langt fra fjorten år.
Lumsk Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Å, det høres gøy ut. Jeg hadde også lyst til det da jeg var 14. De får det sikkert kjempefint sammen. Og så mye hun kan lære... Ligger an til å bli en opplevelse for livet.
La Perla Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Ja, jeg håper det. de gleder selg veldig ihvertfall.
brumlemor Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Høyres kjempe spennende ut, og du er ei tøff mor!!
Maud Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Så morsomt! Jeg husker du spurte om råd for en stund siden. 2 uker er sikkert lenge nok både for henne og deg.
Ronja65 Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 2 uker er nok passe. Synes det er flott at du sender henne avgårde. Hun lærer masse og blir en selvstendig dame:-)...
Northernlights Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Så spennende!! Jeg tror også 2 uker er mer enn nok. Så får det heller bli lengre neste gang. Sånne ting beriker ungene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå