Gå til innhold

Noen som har begynt å pakke baggen ennå, da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeeh, er du på feil trimester nå??

For min egen del har jeg ikke tenkt tanken engang.

Er jo bare 23+6, så dersom ting setter igang i løpet av de neste ukene tror jeg ikke baggen er det jeg trenger mest!

Kommer vel til å pakke den en måneds tid før termin kanskje...

Skrevet

Jeg har termin senere enn deg, Mumimamma, og jeg har faktisk tenkt tanken. Skal gjøre det etter påske, tenker jeg. Liker å ha det meste klart, jeg er nok en veldig ordensperson...:-)

Skrevet

Hehe jeg pakka baggen samme dagen sist..

Skjønner ikke hva man stresser etter..

Skrevet

hehe..samme her.har ikke pakket enda nei,men klør egentlig i fingrene etter å gjøre det.Har skrevet pakkelista klar for lenge siden:)Men jeg er,som du fellesferiebarn sier,et ordensmenneske når det gjelder slike ting-liker å ha ting klart i gooood tid.Har skrevet liste over hvem som skal inviteres i dåpen,faddere og maten også;) og termin er ikke før 27.juni.

Skrevet

Neida, er ikke på feil trimester. Er 25+4 i dag og har baggen nesten klar. Forrige sv.skap endte med hastekeisersnitt, helt uforberedt, i uke 28. Hadde ikke pakket en dings og var 12 mil hjemmefra... Denne gangen skal jeg være litt mer forberedt, men jeg håper jo at lille-babyen holder seg inne i magen tida ut:-)

Skrevet

Jeg kommer til å pakke bagen tidlig. Begynte rundt uke 30 sist også og fant fort ut at det var lurt da jeg ble lagt inn på sykehuset i uke 33.

Har jo stor risiko for å føde for tidlig denne gang også så bagen er nok stort sett ferdigpakket til uke 30.

Men er fortsatt i uke 21 så har ikke tenkt så mye på den bagen enda da.. :-)

Skrevet

Har aldri pakket noen bag jeg :)

Stresser ikke med det... Er så nært sykehuset uansett, så jeg får nok tak i d jeg trenger uansett...

Dessuten reiser jeg hjem omtrent før jeg får bruk for noe også... Har i hvertfall gjort d m de to første, og satser på å gjøre d nå også...

Skrevet

kommer vell til å gjøre klar bagen ca 14 dager før termin som sist:) fikk me meg allt jeg skulle så d var sjekt:)

Skrevet

har noen en pakkeliste over hva man trenger å ha med i baggen, både til seg selv og til nurket?? Kan du legge den ut i denne tråden? :-)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring fra før da men her er det jeg har skrevet opp:

~Permen (med helsekort og diverse)

~Liste med tlf nummre til de som skal ringes og smsès

~Slippers til dusjen og tøffler/ullsokker.

~Videokamera/fotoapparat.Evt film og lader for de som trenger det

~Tannbørst-/krem,shampoo,hårbørste,ammeinnlegg/bh,brystvortekrem,og føner (til underlivet etetr fødsel-ble anbefalt det)

~Store myke bind og truser

~Hentesett til den lille(sparkebukse,jakke,lue og sokker)et par bodyer og bukser,teppe,

~Bilstol

~lypsyl og fuktighetskrem (tørr luft på sykehuset)

~Myke,gode klær + litt freshere klær.

~Skrive saker-(ei lita blokk og penn)

~en pakke frokostjuice,frukt,matpakke til samboern.

Skrevet

Æsj, den matpakka ville ikke jeg spist dersom dere pakker bagen allerede nå;) hehehe...

Skrevet

bynner ikke å pakke den før tidligst 3 uker før. vet liksom hva jeg skal ha med meg.hehe!! (se nick)

Skrevet

Jeg er i uke 30 nå.. Bare på besøk fra tri 3. Og har enda ikke tenkt på å pakke bagen på iallefall 3 uker enda.. Tror jeg skal begynne å vaske klær osv om 3 uker.. Hvis klærne ligger der for lenge blir det jo vond lukt av de..

Skrevet

Tror nok jeg starter om noen uker. er bare uke 23 i dag. sist ble det prematurfødsel, keisersnitt flere uker før. så skal ha alt klart denne gangen. da samboeren min prøvde å pakke denne sist for meg, fikk jeg bare en rar sammensettning av masse rare ting som egentlig ikke var brukenes til så mye. og det var ikke noe særlig, siden jeg måtte bli nesten 1 uke etter fødsel pga.keisersnitt :) Så like greit å ha baggen klar tilfelle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...