Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Er det noen av dere jenter her, som virkelig kan si at de elsker å gi Blow job? Damen min liker det desverre ikke. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 tja, hva kan man si? sørg for å være ren, og lukte godt, og smake godt ihvertfall. en ting som hjalp meg var at kjæresten min overrasket gjerne meg med å rive av meg undertøyet, slikke meg hardt og intenst, og så gå igjen, dette var ekstremt opphissende igjennom en hel dag, så jeg gjorde innimellom det samme på han, og syns det var veldig deilig å se hvordan jeg påvirket han.. en annen ting kan være å bare kose seg med hverandre, finn frem litt stearinlys, og litt sjokoladesaus eller noe dere begge liker, og lek dere og ha det gøy, det er mye mer spennende å suge på en penis som smaker digg, og å leke med isbiter og sånne ting kan hjelpe. jeg vet med meg selv at jeg kan bli trassig om noen forventer noe av meg, så kanskje ikke mase om det, bare gi henne sjansen til å glede deg når hun føler det er riktig? og når hun først er der nede, så belønn henne gjerne med stønn og "oppmuntrende" ord, fortell henne hvor deilig det er, ikke trykk henne i bakhodet og forlang mer sug, eller mer tempo, da gjør hun det ihvertfall ikke igjen. det er ikke alltid lett å nyte å suge en kuk.. den smaker ingenting, tennene er gjerne i veien, den er kanskje vanskelig å håndtere om man ikke vet helt hva som er godt å ikke. og hva gjør man med ballene?? det er forvirrende der nede håper det ordner seg for deg
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 alt dette med renslighet å slikt er seff i orden. lurt med sjokolade saus kanskje. Har strevd med dette i snart 5 år nå, er fristende å få prøvd en blowjob fra noen som liker det. Selv om det ville vært galt. Jeg er er ganske stor også, tror kanskje det ikke gjør det enklere. Ballene synes jeg skal få seg en omgang de også. Utrolig sexy om damen slikker seg nedover skaftet og tar ballene i munnen og slikker litt på dem, før hun jobber seg oppover igjen. takk for tips
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 vil tro størrelsen kan spille inn.. i begynnelsen syntes jeg det var kjempeguffent å suge en stor penis, følte jeg ikke fikk puste... men om man får leke seg litt og ha det gøy med det så er det faktisk kjempegøy å finne ut hvor mye du kan få i munnen samtidig, og hvor langt ned i halsen du får den ble litt off topic, men.. oppmuntre henne.. funker det ikke så fortell henne hvor mye det ville betydd for deg.. kan jo hende hun vil sette pris på det, fortell hva du liker, så hun vet hva som vil føles godt
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Nå har jeg ikke lest veldig grundig her, men barberer du deg? For det er mye deiligere å slikke baller som er glatte enn å snirkle seg gjennom masse hår... og det samme gjelder rundt skaftet.. dersom du hele tiden får hår i munnen og det kiler deg i nesa, er det ganske ubehagelig.. VIKTIG: Ikke mas! Ikke hold i hodet hennes (altså presse det mot deg)når hun suger deg og la henne få vite når du kommer (masing om svelging kan gi henne vegring!)- og kanskje er hun litt usikker på hva som er deilig for deg - så fortell henne hva som er deilig og la henne utforske litt...hva med litt sideliggende 69? Deilig og trygt! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 takk for svar jenter. jada jeg både er renslig oh jeg barbere meg. forteller hennne sikkert ltt for mye at jeg vil at hun skal suge, har sikkert blitt litt mas. å de er swå heldig de typene til dere som snakker om at det er gøy å se hvor mye en kan få inn i munnen, og hvor langt ned dere får den, huff blir kåt bare av å lese det, he he. min dame får den ikke innenfor tennenne en gang, før hun brekker seg. Skikkelig bittert, siden det er det eneste jeg ikke er fonøyd med, med henne.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 om dette er det eneste du er mindre fornøyd med med henne tror jeg du har vært heldig! pris deg lykkelig, ikke mas og la det gå sin gang det at hun brekker seg er sikkert litt psykisk fordi hun egentlig ikke vil, det har ikke noe med deg å gjøre nødvenigvis (jeg og gjorde dette, fordi jeg var møkklei mas hadde det satt seg som en sperre i hodet mitt) det kommer etterhvert, skal du se
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Kan skjønne det er frustrerende siden du så gjerne vil dette. Men vet du, det er faktisk ganske mange jenter som sliter med dette. Selv klarer jeg bare ikke. Har stort sett ikke vært noe problem for eksen min hadde forståelse for at jeg ikke klarte og maste heller ikke. Han jeg er sammen med nå derimot maser stadig selv om han vet jeg har problemer med det. For å være helt ærlig vet jeg ikke helt hva som er problemet mitt, men så fort jeg får penis i nærheten av ansiktet kommer gråten og får jeg den i munnen brekker jeg meg med en gang. Dessverre har ikke mannen min veldig forståelse for dette, han mener jeg klarer det etterhvert. Han mener vel ikke mye med det, men det sårer meg så utrolig. For det er ikke det at jeg ikke VIL, men jeg KLARER rett og slett ikke. Prøver å si til ham at det har ikke noe med han å gjøre, for han er både renslig og barbert, men han tar det personlig og det begynner faktisk å slite på forholdet... Var vel ikke helt svaret du ønsket, men ville bare fortelle at det er ikke bare dere som sliter med dette og be deg ikke mase på henne. Det gjør bare vondt verre. Kos dere med det dere har sammen i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå