Gå til innhold

symfysemål???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det det målet de gjør fra skambenet og opp på toppen av livmora??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm oki:) jeg hadde visst 14 cm da. er i uke 17. jordmor sa d var litt lite,å at jeg kanskje da var 16 uker på vei. mn ser folk som er 15 cm,å er i uke 24??

Skrevet

Jeg ble målt til 18,5 i går og er i 18 + 3 og ligger høyt over det skraverte feltet på kurven og min jordmor sa at jeg muligens var lenger på vei enn det UL viste for to uker siden men jeg vet også lite om dette, noen som vet?

Skrevet

Jeg og målte 19.5 cm i uke 19. JM sa til meg at det antakeligvis kunne være en stor unge, og trengte ikke nødvendigvis være lengre på veg enn UL termin. Hun sa også at størrelse på barna når de blir født kan være arvelig betinget. Meg og mine søsken var alle rundt 4,5 kilo og fra 55-57 cm når vi ble født, og per i dag er jeg litt over 1.75h. Så det var stor sansynlighet for at lille gutt kom til å ligge over gjennomsnittet gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

Var 13+2 og hadde mål på 15 cm...

Er ganske så sikker på at jeg ikke er noe spesielt lengre på veg enn det oxo pga siste menstruasjon, og når vi hadde sex.

Var på juleferie hos foreldrene mine, så ble ikke så mye av den sorten, hehe..

Skrevet

Kanskje du får både nr 3 og nr 4:) For det var stort! Vanlig å være midt mellom skambenet og navlen i uke 16. Men du vokser nok tidligere når det e rnr tre..

Skrevet

Jeg ble målt idag. Er 27 uker på vei og SF-målet ligger på 23. Jordmor kommenterte at dette var litt lite....

Skrevet

Ja, vi får se, hehe. Skal på ultralyd 17 april =) Legen ville ikke henvise meg til tidligere ultralyd for å finne det ut, mente jeg fikk være tolmodig å vente. Så da får jeg bare gjøre det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...