Yrha Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Ferie, hytta eller slappe av hjemme? Vi skal til Sør-Frankrike, på slekts-treff
VinterSol+2 Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 lese til eksamen, og ellers lese krim, spise påskeegg og kose oss på "hytta" -en leilighet vi disponerer i sentrum av Horten.. hehe kanskje en sverigetur for å se på babyutstyr osv også...
~hope~ i 7.himmel Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 nei ,her blir det nok ikke mye noe annet enn dagligdags.Samboern skal jobbe hele påska,men mamma og co kommer kanskje på besøk da,det gleder jeg meg til.Siden de bor en hel dagskjøring unna,så ser vi dem ikke så veldig ofte. Men samboern har fri denne uka da,så vi fårta påska litt på forskudd.Har handlet inn gulvfliser til gang og klesbod,maling til soverommet og hvite lister,og idag var vi å bestillte stellebord hos en snekker etter egne tegninger:o), og hentet søknadspapirene til foreldrepenger.
snuske♥2 Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 vi skal reise "hjem" til familien nordpå og jeg gleder meg sånn! savner mamma sånn etter at jeg ble gravid!! blir godt å få litt ekstra pleie:) Og så skal vi fortelle familien til samboer at jeg er gravid! Spennende
2småihus!:) Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Blir en liten tur til sverige noen dager før påska, skal besøke litt familie og gå i litt andre baby-butikker! også ei natt på hotell eller noe, så det blir koselig! ellers skal det jobbes på alle rød-dagene! tipper det blir siste innspurt på jobb-fronten, da jeg sikkert ikke klarer å jobbe så mye ekstra fremover...
woo-woo Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Blir hyttetur på oss Med gode venner.. passa for alle i år så vi blir 20 stk Blir ikke mye skigåing på meg da.. men for håpe det blir mulighet å slikke litt sol for min del
*smula* Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Først hjemmehelg med konsert. Så noen dager på hytta på fjellet med mamma, pappa og søs, deretter reiser vi til svigers og blir der resten av ferien. Perfekt påske!
Kummin&Lillesel Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Her var det mange herlige ferieplaner.. Vi skal kaste 60 000kr etter et nytt utseende på badeværelset vi. Det blir ikke helt den påsken man kanskje skulle ønske seg - men pappa kommer og besøker og hjelper til, sammen med familien sin. Så vi damene skal shoppe, mens mennene legger flis. Og etter påske skal vi en tur til Sverige, håper vi. Noe av slekta har nemlig et sommerhus der oppe, som vi tenkte å låne litt, som miniferie.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Vi skal dra til Trøndelag, fra Bergen med to barn i bil for å hente babyutstyr...vugge og grindseng here we come... Gleder oss masse<3
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Vi skal til Thailand... Gleder meg til å slappe av på en strand...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Vi skal rydde på kontoret og gjøre det om til barnerom, vi. Så blir det selvsagt diverse middager hos de fleste i familien som vanlig.. Blir hyggelig, men må si Thailand fristet en smule, ja..hehe
svana72 Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 Vi skal til familien i Kristiansand,det blir herlig.
minime<3 in belly Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal reise til min søster i stavanger. Blir mange timer med tog men det er verdt det. Også får jeg besøk av ett vennepar som bor i Quatar når jeg er i stavanger så det blir virkelig morro.
lilleappelsin Skrevet 21. mars 2007 #14 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har gledet meg i flere mnd til en rolig og avslappende påske på fjellet i Valdres. Peiskos, stearinlys, hyttedo, svigerfamilie!!! :-) Unger som ALDRI har hatt det så moro før, god mat og god drikke. Det eneste jeg kjenner jeg kommer til å savne er rødvin foran peisen og den tradisjonelle gløggen på påskeaften. Da samles alle familiene som har hytte der, (5 familier, bare familie) til konkurranser og grilling. 10-12 unger og mange voksne. Det er bare kjempekoselig!! Ungene overnatter hos hverandre, og de voksne samles og koser seg med vin og dram på kveldene, og hører på Valdres radio- helt konge!! Vi er på en måte helt isolert fra verden, må gå på ski eller kjøre snøscooter inn til hyttene, og det er heeelt greit!! ÅÅhh nå gleder jeg meg enda mer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå