liljamin Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 hvordan er det med graviditetsplager når en er i 2 trimester? jeg er i 13 uke nå, og synes allerede at noen av symptomene forsvinner...spesielt de ømme brystene..er dette vanlig? blir gal av alle bekymringene;) takker for svar:)
MathildeC Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg er i uke 24 nå, og opplevde mye det samme som deg. Dvs jeg hadde aldri så mange symptomer, men hadde ømme bryst til tider, og de forsvant rundt uke 12-13 tenker jeg. De er ikke ømme nå f.eks (men nå viser jo magen min godt at noe er på gang :-)) ). Jeg tror det er vanlig at mange symptomer forsvinner, så får du sikkert andre, irriterende symptomer senere, f.eks halsbrann og forstoppelse. Gled deg!
stima Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Dette er helt vanlig!! De forsvant over natten på meg i uke tolv.. Da var det ingen kvalme eller vonde bryst mere!! Så slapp av.. Men jeg er i uke 21 nå og har veldig vonde brystvorter-og det hørte jeg noen andre sa også at de hadde-så det kan hende du får det etterhvert..Lykke til.
liljamin Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 ok:) takk for svar! det hjalp meg litt, må jo egentlig bare være glad for at jeg slipper ømme bryster..
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Det er vanlig at symptomene forsvinner ... og nyt det! Senere kommer det nye! Jeg er 23+6 og har de siste dagene kjent at ryggen ikke er det den engang var! Det har verket flere dager i strekk fra korsryggen og ca opp til midten av ryggen. Og jeg er ikke blitt sååå stormaga enda! Kan sitte i samme stilling i toppen 5 min, før jeg må røre på meg!
Kanutte og prinsen Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Samme her, brystene ble plutselig normale igjen - om enn noe større - i uke 12/13. Kvalmen ga seg i uke 15/16 (bortsett fra oppkast om morgenen) =) selve brystvortene har blitt vonde og sprukne den siste uka, men bortsett fra det har det nå blitt ganske ok å være gravid =) Vi får bare nyte det så lenge det varer!!
*RutIetutt* Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Forrige gang jeg var gravid forsvant mine symptomer også i uke 13-14. Denne gangen har desverre symptomene ikke helt sluppet taket:o( Er 22 +1 og fremdeles kvalm og har veldig ømme pupper...så alt er nok normalt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå