Gå til innhold

symptomer......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med graviditetsplager når en er i 2 trimester? jeg er i 13 uke nå, og synes allerede at noen av symptomene forsvinner...spesielt de ømme brystene..er dette vanlig? blir gal av alle bekymringene;)

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 24 nå, og opplevde mye det samme som deg. Dvs jeg hadde aldri så mange symptomer, men hadde ømme bryst til tider, og de forsvant rundt uke 12-13 tenker jeg. De er ikke ømme nå f.eks (men nå viser jo magen min godt at noe er på gang :-)) ). Jeg tror det er vanlig at mange symptomer forsvinner, så får du sikkert andre, irriterende symptomer senere, f.eks halsbrann og forstoppelse. Gled deg!

Skrevet

Dette er helt vanlig!! De forsvant over natten på meg i uke tolv.. Da var det ingen kvalme eller vonde bryst mere!! Så slapp av.. Men jeg er i uke 21 nå og har veldig vonde brystvorter-og det hørte jeg noen andre sa også at de hadde-så det kan hende du får det etterhvert..Lykke til.

Skrevet

ok:) takk for svar! det hjalp meg litt, må jo egentlig bare være glad for at jeg slipper ømme bryster..;)

Skrevet

Det er vanlig at symptomene forsvinner ... og nyt det!

Senere kommer det nye!

Jeg er 23+6 og har de siste dagene kjent at ryggen ikke er det den engang var! Det har verket flere dager i strekk fra korsryggen og ca opp til midten av ryggen. Og jeg er ikke blitt sååå stormaga enda! Kan sitte i samme stilling i toppen 5 min, før jeg må røre på meg!

Skrevet

Samme her, brystene ble plutselig normale igjen - om enn noe større - i uke 12/13. Kvalmen ga seg i uke 15/16 (bortsett fra oppkast om morgenen) =) selve brystvortene har blitt vonde og sprukne den siste uka, men bortsett fra det har det nå blitt ganske ok å være gravid =) Vi får bare nyte det så lenge det varer!!

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid forsvant mine symptomer også i uke 13-14. Denne gangen har desverre symptomene ikke helt sluppet taket:o( Er 22 +1 og fremdeles kvalm og har veldig ømme pupper...så alt er nok normalt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...