Gå til innhold

Har vært på 3D ultralyd hos Dr Lunde i Larvik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og endelig er magefølelsen min bekreftet - det er ei lita jente som bor i magen min!

Men dessverre er hun fryktelig sjenert. Hele undesøkelsen lå hun med hodet innover, altså slik at ansiktet var gjemt. Vi fikk derfor ingen fine bilder av henne i denne omgang. Men Dr Lunde, som kan anbefales på det sterkeste, har sagt at jeg gjerne kan komme tilbake for å prøve igjen. Og uten å betale noe ekstra. Dersom andre har lyst til å koste på seg en 3D-ul, anbefaler jeg Dr Lunde. Koster bare 600,- (i forhold til Majorstuaklinikken som tar 1500,-) og man får med en DVD av med hele undersøkelsen (30min). Vel verdt pengene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så bra! Det vil jeg oxo..har du telefon nr til denne Dr. Lunde =0)

Skrevet

33 14 19 40

Ikke er det noe ventetid heller.

Tips! Sekretæren anbefaler ul mellom uke 15 og 25, mens legen selv sa det ofte blir bedre bilder litt senere. Etter uke 30 blir det nok litt for sent.

Skrevet

Tusen takk =) Hvor langt på veg var du da du var der? Jeg er i dag 13+4, så er vel kansje enda litt tidlig da? Skal til ordinær ultralyd om en mnd, men er så utrolig utolmodig =)

Skrevet

Hei hei nr 3 i september

Jeg var 23+1 da jeg hadde min time hos Dr Lunde. Tror det er lurt å vente så lenge som mulig, fordi du da får sjansen til å se mest mulig.

Husker selv jeg hadde fryktelig lyst til tidlig ul, men er glad jeg ventet. Man får vanligvis se så mye på ordinær ul også. Du har uansett MASSE spennende foran deg! Lykke til videre.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal på 3D ul. Samboer sier at han blir med dersom vi skal. Men han ser kanskje ikke det store behovet. Det er nok annerledes for oss jenter dette med å kunne se det som beveger seg i magen vår.

Igår kjente pappa'n spark for første gang. Kan hende han har endret syn på det med 3D ul nå.. hehe..

Jeg vurderer Dr. Lunde og Kvinnedoktoren (Nøtterøy). Blir hipp som happ sånn reisemessig for vår del.. Noen som har erfaringer fra Kvinnedoktoren? Så man kan sammenligne eller ihvertfall høre utspill?

Skrevet

Det er nok for tidlig til å få fine 3D-bilder, ja. Ihvertfall hvis du ønsker å se noe særlig ansiktstrekk osv. Vi var på ultralyd i 27. uke, og fikk med oss kjempefine bilder av jenta vår - med bollekinn og sprettoppnese.. hihi ;-) Var på Majorstuaklinikken og betalte kr 1000.

Skrevet

Beklager - dette svaret havnet på litt feil sted - mente å svare på deg som er i 13/14. uke!

Skrevet

Hvor betalte du 750 kr. jenny77?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...