Gå til innhold

Når kjente dere første spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+4, og syntes jeg kjente spark i dagmorges. Var ganske trøtt, så det kan jo være at jeg drømte det hele. Når kjente dere de første sparkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente det i uke 18-19..men først skjønte jeg ikke at det var det det var! Trodde det var luft i magen..

Skrevet

Jeg kjente det i 16. uke..

Var veldig usikker lenge da, men de ble sterkere og sterkere, og nå er det så tydelig og sterkt at jeg til tider hopper i stolen av at h*n treffer meg på følsomme steder.

UL viste også at jeg hadde morkaken festet oppe/bakover i livmoren, så det var ikke noe demper mellom baby og mageskinn. :)

Skrevet

19+6 tror jeg det var. Da var det sånn at jeg VISSTE at det var spark, før det var jeg usikker på om det var sparking eller luft:)

Skrevet

Kjente det når jeg var 17+3 på søndag! Har kjent det hver dag siden. Deilig!

Skrevet

I går :o) Da var jeg 18+2 hvis jeg skal gå etter UL terminen..

Utrolig rar følelse! måtte forhøre meg før jeg var sikker på at det var det det var hehe :o)

Skrevet

Jeg kjente liv fra uke 16 ca, men ordentlige spark har jeg ikke kjent før fra uke 22 ca. Nå er jeg 24 og mannen kan godt kjenne de han også.

Skrevet

er 15+5 å idag tidlig tror jeg nok jeg kjente det lille boblesparket veldig tydelig.... somregel er cet bare luft men idag var det plassert på en annen måte å d var noe hardere..

Skrevet

Bevegelse fra uke 11-5, men de ordntlige sparkene kom først i uke 16. Nå er jeg i uke 18, og mann og storesøsken har kjent spark og hikke, Skal være sagt at dette er nr 3 og en da kjenner liv ganske mye tidligere.

Skrevet

Jeg kjente det nok i uke 17, men det var først i uke 19 jeg skjønte helt sikkert at det var det jeg hadde kjent:-)

Skrevet

fra uke 14-15...men det er ikke hver dag enda!

Skrevet

Liv første gang i uke 13. Nå er jeg 22+4 og det er daglig liv. For noen dager siden så jeg bevegelse uttapå magen!! Bør nevnes at jeg har morkake på baksiden, så det er ingenting som stopper babyen med å hamre løs på meg... Men er jo bare kos da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...