fru.ktbar Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 virker som jeg er den eneste her på forumet.
Maud Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg tror ikke du er den eneste. Jeg har særkullsbarn og fellesbarn, men ingen stebarn. Mener at det er andre som deg her også, men de mest aktive er nok stemødre...
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Nei, du er ikke alene. Har to med en far, en felles med sambo og en flott stesønn.
Travelmor Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Du er nok ikke alene. Det er flere her som har "full pakke":-) Tror imidlertid at det ikke er så mange som meg her, som har mine og våre barn. Altså jeg er kun mamma og ikke stemor til noen. Men jeg er jo da gift med en stefar og må forholde meg til mine barns far og stemor. Jeg digger disse sidene. Det er veldig bra å få svar fra "den andre parten", selv om det kan være hardt noen ganger. Konstruktiv kritikk:-)
3 blå Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har mitt barn, og han har ingen barn, enda... Jeg lever altså med min sønn og min samboer som er stefar. Våre barn kommer etterhvert Liker også disse sidene, og både gruer og gleder meg til den dagen gutten min får stemor hos faren sin.
Singelmamma og banden Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er også innom her av og til, men for tiden har jeg bare mine barn. Jeg er blitt eks-stemor og venter nå vårt "fellesbarn" alene, og jeg har to fra før utenom. Men jeg må også forholde meg til en stemor, noe som har vært alt annet enn enkelt, men jeg tror at det er mest far sin skyld og ikke henne, og for tiden synes jeg synd på henne og beundrer henne for at ho i det hele tatt holder ut med den mannen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå