Gå til innhold

hvor mange er igjen her på marsklubben??


lille-my

Anbefalte innlegg

nå er det mange som har født, men det er også noen av oss igjen...

når har dere termin? og er det noe på gang??

jeg har termin 25.... og sitter med menssmerter og vond rygg. litt blodblandet slim, så jeg tror slimproppen er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia, jeg er igjen...har hatt termin men desverre ikke født:( er 8 dager over tiden i dag...grattis med slimpropp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, er her enda jeg også :)

Termin samme dag som deg, på søndag. "4 dager igjen til babyen kommer" sier lillesøster min som er ivrig til å bli tante.. Njjjaaaa, kanskje ikke heeelt 4 dager til.. Slik som det ser ut nå, kan det gå mer enn det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt igjen, 11 dager overtid - er nok de lengste dagene jeg har hatt.

Skal på overtidskontroll Bærum Lørdag, hvis jeg ikke har født før det.

Da håper jeg de setter det i gang, for jeg er veeeeeeeeeldig fødeklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her....9 dager til termin den 30. mars.

 

Er utrolig lei, men har ikke kjent noen tegn på fødsel enda. Bare kynnere. Ikke sett noe til den berømte slimproppen heller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 27. mars, 6 dager til! Har hatt endel nedpress, men det burde jeg jo vært ferdig med siden førstegangsbabyer gjerne har festet seg inntil nå... Litt oftere og mer mensliknende kynnere de siste ukene, men ikke noe tegn på at det skjer noe umiddelbart altså.

 

Har nå fått det for meg at jeg skal prøve å meditere meg frem til fødsel på termin, at tankene skal sette igang fødselene liksom. Så sprø kan man også bli. :-) Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem da, men hvert fall slutte å tenke at jeg sikkert går over siden mamma og svigermor gjorde det. Begge med 3 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 31, og begynner å bli lei.

Ting begynner å bli slitsomt, men det værste er vel den psykiske ventingen oxo. Samboeren spør hver kveld om jeg har tenkt til å føde i natt. hehe..

Prøver litt laxerolje i slutten av uka, det funket med førstemann.

Noen her som skal føde i Fredrikstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, hadde termin 15. så har gått 6 dager over nå. Er førstegangs, så var vel i grunn forberedt på det. Har 3 cm åpning, myk og moden, hodet har vært festet en god stund nå.. Hatt 1000 falske alarmer me uregelmessige rier som bare har dabbet av i 2 uker nå.. Kjedelig, men ingenting å gjøre med det. Er ikke babyen klar, så er den ikke det.. Men jeg er! :) Er også blitt "strippet" uten hell, så.. ser litt mørkt på det akkurat nå..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 23 mars som dere ser..:) Merker ikke at det er noe på gang annet enn at ufloden er en anelse mørkere i dag enn det har vært...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her inne innimellom. Har termin den 25 (på søndag), men hadde mens-termin mandag som var. Det er komplett umulig å ikke gå rundt å vente og kjenne på om kroppen kjennes klar ut, men foreløpig er det bare mensmurringer, og det er såpass svakt at det nok er langt igjen til skikkelige rier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda desverre. Er 8 dager over termin i dag. Har endel sterke kynnere, av og til er de regelmessige, men de gjør ikke noe særlig vondt enda. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.... (noe jeg har veldig lite av:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke ferdig! har mens termin 30.3, og ul termin 2.4, så det er jo litt tid igjen. Med første gikk jeg over en uke, og den andre kom en uke før. Så derfor er det helt åpent når nr 3 har tenkt å møte verden utenfor.

Det er litt rart å være her inne på marslubben nå, når så mange har født. Alikevel så vet jeg av erfaring at overgangen fra gravid til ikke-gravid er ikke alltid enkelt. Man går liksom tilbake til sitt gamle jeg, og oppmerksomheten rundt ens egen person går tilbake til det gamle. Dette er noe vi ikke snakker om, og det er egentlig litt rart, for det er mange følelser dette kan sette i gang. For ikke å snakke om ammetåke og at følelsene sitter på utsiden en periode!!

 

Jeg er ganske sikker på at dette er siste svangerskap, så jeg prøver å tenke på at jeg må nyte magen og sparkene, "små" plagene, men jeg tar meg selv i å ville at det skal være over..........ja ja....et lite hjertesukk!

Lykke til med fødsel og baby alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei er 5 dager over termin... Hadde 16 mars. Slimpropprn har gått, har 1 cm åping og moden og klar livmor, litt murringer men det tar seg ikke opp.......Nå må det skje no snart!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22. I morra:) Håper det skjernoe snart! Sender massefødestøv til alle mars damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også her enda. Har ultralydtermin den 27, men egen termin 23. Mandag var jeg jo helt sikker på at noe var i gang, men det har stilnet helt av. Har jevnlige kramper i magen, og endel smerter/slim. Tror ikke det er lenge om å gjøre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her ennda.termin 23.slimproppen er gådt,kvalm,vondt i hodet og masse vondt i ryggen til tider.håper på rier snart...men ser dårlig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her. Hadde termin den 19.Har hatt mange sterke kynnere de siste ukene. Var på kontroll i går og jordmor strippet meg. I dag gikk slimproppen så nå får vi håpe det skjer noe snart... Men tror det blir den 25, har gått 6 dager over termin med de to første så jeg gjør vel det denne gangen også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, hadde UL termin på søndag, og har menstermin imorgen. Så jeg håper på at det skjer noe her snart. Begynner å bli skikkelig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også her..*sukk* Fikk begge de 2 andre før terminen - så nå sliter jeg med at jeg går på overtid. Syns jeg rekker å grue meg¨på en helt annen måte nå når terminen er passert.. Huff..Helt angst- men snart er det vel over! 3 og siste gang.

 

Lykke til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5 dager igjen til termin.

 

Konklusjon når det gjelder Mars-klubben : De aller fleste går over tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt her. 6 dager over termin.

 

Har gitt opp at denne fødselen noen gang kommer til å starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager til termin.. ikke kjent noe.. er psykisk forberett på at jeg no må gå på overtid..

skal på ny vekstektrimering på mangdag.. håper alt er greit på den..å at jeg får time til overtidskontroll å får vite når jeg blir satt i gang om den ikke er kommet til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 dager over termin, og er SÅ lei... Har ikke hatt en kynner enda i svangerskapet og ikke sett noe til verken slim eller noe annet som kan være en slimpropp.... føler det er lenge til det skjer noe. huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termn 30 mars så har vel vært forberedt på å bli april-klubb hele veien. Har også en følelse av at 7 april er mer rett dato for meg utifra når jeg antar befruktningen skjedde. Så ikke gal av venting ennå, men er klar når som helst takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...