Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Har ikke sagt noe grusomt til faren til Ola, men vi har et usedvanlig godt forhold til hverandre så det er vel derfor. Men har jo hørt om noen som straffer far om han får seg ny partner, fordi at de er sjalu. Blir helt rystet over voksne folk ikke klarer og samarbeide på en mest mulig positiv måte.
Singelmamma og banden Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har aldri truet noen av fedrene - trusler hører ikke hjemme innen samarbeid... Den ene har måttet høre hva jeg mener om han derimot, men truet ham har jeg i alle fall ikke gjort, og når man oppfører seg som en tosk innimellom får han tåle å høre det.
Snuppa! Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 For et spørsmål det var da?! Jeg har ikke truet barnefar med noenting,vil at vi skal ha et godt forhold oss i mellom jeg selv om det er slutt. Han er jo faren til jenta mi.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Er jo dessverre mange gale alenemødre i dette landet, så det er jo ikke noen kjent sak at mange av de har unger fordi de får endel penger for det hver måned. Vet om mødre som truer med og ta livet av seg selv, skammklippe seg, boikotte samvær osv.. Bare fordi at de ikke vil at far skal ha noe særlig med barnet sitt og gjøre.
SK&Maylen Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Har ikkje trua han med noe som helst! Sier bare helt ærlig ka eg mener, og kors eg mener ting bør vere i forhold til datteren vår, så diskuterer vi og kommer frem til en løsning!
AneB Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Hvorfor i all verden stiller du det spørsmålet?? Sånn at du kan la deg ryste litt mer over voksne folk som ikke klarer å samarbeide? Unødvendig å yppe til bråk her inne, vel!?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 min samboer ex har jo sagt mye rart til han som sårer han veldig..bruker mye ungen mot han...BITCH!! Fatter ikke at det virkelig går an jeg
Gjest marie-s Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Vel, jeg har truet med å ta bort samværsfradraget om han ikke skjerpet seg og tok initjativ til å se sønnen sin. Han fikk da fradrag for samvær som han ikke hadde og det virket, men jeg vil tilføye at vi har en god dialog ellers.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Nå som pappaen her plutselig feiger ut fordi han har fått ny kjæreste og sier han ikke vil ha tidligere avtalt pappaperm eller se snuppa før hun er 2-3 år(!!??)- så må jeg si jeg er fristet til å true med å flytte til byen han bor i bare for å kunne paradere opp og ned gågata med datteren vår slik at han skjønner at hun eksisterer, og ikke kan behandles med "ute av øye ute av sinn".... Men hadde aldri gjort alvor av det. Tror nok lette trusler skyldes helt andre ting enn sjalusi og intrigemakeri i de fleste tilfeller...det er lett å føle seg maktesløs når far plutselig slenger innom uanmeldt en gang hver 4 mnd og en som forelder ser hvor vondt det er for barnet.
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Vel. Har ikke truet med noe,-ennå. Men kommer snart til å true han med at jeg kommer til å søke om barnebidrag snart hvis ikke han får ræven i gir og prioriterer datteren vår litt! Nå er jeg så faens lei av den ego dritten! Så skjønner ikke hvorfor jeg skal være snill lenger. Har vært snill altfor lenge nå! Sorry språkbruken. Men idag har alt toppet seg her :-(
-Amelie- Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har ikke truet med noe som helst, tvert imot oppmuntret barnefaren veldig til å være med og ta del i livet til barnet vårt. Men nå har det seg slik at det kun trengs én for å ødelegge et samarbeid. Saker har som oftest flere enn én side. Når jeg ikke lar barnefaren ta med seg barnet vårt alene etter å ha vært totalt fraværende i flere måneder, så mener jeg at det bare er rett og rimelig. Mens han på sin side, velger visst å mene at jeg da er en skikkelig drittsekk. At noen "straffer" far for å ha fått ny partner, tror jeg er mer av de sjeldne tilfellene. Men det er ikke til å unngå at mange fedre i slike situasjoner trekker seg mer ut av forholdet til barnet, og da er det vel ikke rart om samarbeidet kanskje skranter litt (uten at det fører til trusler). Kanskje du, Anonym HI, heller burde glede deg over at du faktisk er så heldig å ha et velfungerende forhold til barnefaren, enn å gasse deg over de som faktisk ikke har det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 jeg har aldri truett pappaen med noen ting. jeg trenger ikke true han, det er jo jeg som har babyen. når han ikke gjør som vi har blitt enige om så snakker jeg med han om det i stedet. det går ikke akurat inn, men rom var ikke bygd på en dag. men han har truet meg med mye rart, og blir helt gal av at det aldri funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå