Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Det klør sånn i skrittet, det begynte på mandag og jeg klorer meg nesten til blods. Har aldri hatt det så jævlig. Det er rødt, hovent, tørt og det kommer mye utflod også. Den er litt rød, men det tror jeg er pga spiralen jeg fikk satt inn for 2 mnd siden. Vet det ikke er en smittsom kjønnssykdom. Kan det være sopp? Må jeg til legen? Vil helst slippe. Er så lei av å skreve til leger. Føler jeg har gjort det nok det siste året. (har jo vært gravid og sånt) Tips noen.? Hjelp. ;/
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 vask godt med dr.greve asan ol hver dag luft dåsa hver natt bruk talkum/potetmel hvis ikke dette funker bør du dra til lege
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Prøv canesten.... det kan være sopp... ta både stikkpilla og bruk kremen!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Det høres ut som sopp ja,jeg fikk det selv etter fødselen,og legen min sa det var veldig vanlig pga hormon forandringer i kroppen. Anbefaler som hun over her også canesten,jeg brukte det og det var borte på et par dager:) skulle ønske jeg hadde gjort det med en gang istedet for å gå rundt og plages sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå