Urtete Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 I dag er det vårjevndøgn! :-))) Nå går det mot lysere tider og vår og sommer! HURRA! HURRA! HURRA! Nå er det snart slutt på ullklær, skjerf, luer, votter, lugger, dresser...... Hærlig! :-)))))))))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 HUUURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! godt å se deg igjen urtings! klem
TORO-husmor Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Hadde jeg glemt. Bra du minte meg på det. Nå skinner sola endelig igjen her, etter flere dager med snø/sludd/regn (et slags meteorologisk Kinderegg;-) Herlig med vår, må jeg si:-) Kjøpte ei litt tynnere lue til lillegutt i dag, så nå er vi klare for mer finvær!
brumlemor Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 jippi - og i Bergen skinner sola! Lover bra for våren, det. Krokusen står allerede i full blomst! Kjenner eg blir i godt humør av dette.
Superlis Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Ja i dag har det vært fantastisk vår vær.....har vært ute i 4 timer i dag,deilig!!!
Maud Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Vår er deilig! Nå er det skikkelig vårstemning i byen også. Solbriller og fullt på utekaféene i dag :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå