Gå til innhold

Noen med stor eller lite mage her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med stor eller lite mage her? Er i uke atten og har nesten ikke mage i det hele tatt. Er ikke overvektig så nurket ligger nok god innover. Men kjenner spark så alt er sikkert som det skal. Er ikke bekymret for det i alle fall.

Men synes det er morsomt å høre andre hvis noen ønsker å dele :-) ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nå har jeg stor mage, men det skyldes nok at jeg blei gravid like etter at jeg fikk en baby. Fikk også stor mage i begynnelsen sist gang, men så forsvant den igjen, og i uke 18 tror jeg ikke man kunne se noe som helst. Men det ser ikke ut som magen skal forsvinne nå!

Skrevet

Hm. Min mage er sånn mellomklasse. Ikke sånn man intuitivt ser om klærne "beskjærer" meg på rette måten. Men tydelig med andre klær på, igjen..

Det er bilder på profilen da. Tok til og med et bilde nå i sted. Så kan du jo avgjøre om du synes den er liten eller stor.

Det er ikke lenge til jeg må bruke spesialklær, i alle fall.

Skrevet

Syns selv jeg har stooor mage. Er 22+1 i dag - var på kontroll sist i uke 20 og sf-målet mitt var da 20 cm og rett over det grønne feltet. Hadde stor mage sist også, hadde mye fostervann og fikk en stor og fin gutt på 3770g og 51 cm. Lurer på hvor stor lillesøster bli;o)

Kjenner masse liv nå, og det er så deilig:o)

Skrevet

vel, jeg har aldri hatt så stor mage før i hele mitt liv, så jeg syns jeg er svæær,,

men skal jeg følge kommentarer fra andre folk, spørs det helt hvem du spør.. noen blir helt himmelfalne og kan ikke forstå at jeg har tre mnd igjen, og andre syns ikke jeg har noe mage å skryte av i det hele tatt..

den dukka opp nå for et par uker siden, denne magen. før det kunne jeg fint skjule det, selvom det begynte å syns i uke 19. (men med en hettegenser ville ingen sett noe, lissom)

men nå spretter den ut. :)

Skrevet

Jeg har stor mage! Er i uke 27, og fikk vite av legene på Ullevål at magen min er noe stor i forhold til hvor langt jeg er på vei. De målte lillegutt, og har er 20% større enn det han "normalt" skulle vært på denne tida :) Så der har vi forklaringen på den store magen!

Skrevet

Min er kjempestor syns jeg;) Er i uke 22 nå. Bilder på nicket mitt!

Skrevet

alle sier jeg er liten! "ååå, så liten å koslig mage!"

men greia er vel at jeg ER liten..sånn uten magen liksom..

og mamma ler! "nei, hun nei! hun er stor! du skulle sett'a før.. magen gikk jo innover!!"

jeg syns selv den er passe.. og at den ikke trenger å blir større ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...