dritgrei hei hei! Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 jeg fant en gammel dagbok midt i ryddingen... som 13 åring skrev jeg dette, i uvitenhet om hvordan folk flest bruker dagbøker. Jeg husker at jeg tenkte: skulle ønske jeg kunne skrive lange interresante utgreininger om mitt indre følelsesliv, men jeg ville mye heller lese, så det ble altså dette... Nei jeg må fortelle at jeg i denne dagboken kun har skrevet tre ganger, og dagboken fikk for anledningen navnet PIa (jeg ler)... :-) altså: 18/1-91 Hallo Pia Natt til onsdag ble det krig mellom Bush og Sadam Hussein. Natt til torsdag bomba Hussein Israel. Natt til fredag døde kong Olav V. Vi var på skolen bare til halv 10.00. Etter det lagde vi en liten ring av lysstumper og sang nasjonalsangen. Ha det bra Pia! PS. Katta er borte.
phantomet Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Hei Pia! Håper du har det bra, og at du blir veldig glad for brevet du fikk av min venn dritgrei... Det er viktig å vite hva som skjer i verden, men det vet du jo allerede. PS! Om du finner katta, så send den hjem!
Gummelillan Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Oj, Dritgrei! Nå fikk jeg plutselig følelsen av at jeg er veeeldig gammel. For da dette skjedde var jeg veeeeldig voksen student i Tigerstaden...
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 he he.... :-) Kjære Nina, jeg er så forelska i nabogutten. Han er 36 jeg er 13. Syns du han er for gammel?
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2007 jeg er jo bare barnet! ;-)
Lumsk Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Hahaha, minner veldig om typen ting jeg skrev også. Jeg fikk aldri dreisen på lange, interessante og nobelprisverdige skriverier...
Maud Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Ha ha. Sånn er det når ambisjonene er å være dyp og utholdenheten er lav. Mine dagbøker så også sånn ut :-D
Ronja65 Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Nå følte jeg meg gammel:-) Gummis!! Jeg fikk mitt andre barn i 1991:-))
Karomamma Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Ha ha ha, veldig bra dritgrei!!! Da kong Olav døde, var jeg på kickoff med jobben på SAS-hotellet. Husker vi sto i baren på toppen og tittet ned på lysene som var tent på slottsplassen. Og så var vi litt sure fordi nattklubben ble stengt pga kongens bortgang....
Urtete Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 HAHAHAHAHAHAHA, jeg var også student i Tigerstaden da dette skjedde! :-) Og jeg er også en av dem som trodde på en dagbokskriverkarriere i min spede barn-/ungdom... Men jeg endte på samme nivå som deg, Dritgrei! :-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå