Gå til innhold

vittig historisk dokumentasjon.... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fant en gammel dagbok midt i ryddingen... som 13 åring skrev jeg dette, i uvitenhet om hvordan folk flest bruker dagbøker. Jeg husker at jeg tenkte: skulle ønske jeg kunne skrive lange interresante utgreininger om mitt indre følelsesliv, men jeg ville mye heller lese, så det ble altså dette... Nei jeg må fortelle at jeg i denne dagboken kun har skrevet tre ganger, og dagboken fikk for anledningen navnet PIa (jeg ler)... :-)

altså: 18/1-91

Hallo Pia

Natt til onsdag ble det krig mellom Bush og Sadam Hussein. Natt til torsdag bomba Hussein Israel. Natt til fredag døde kong Olav V. Vi var på skolen bare til halv 10.00. Etter det lagde vi en liten ring av lysstumper og sang nasjonalsangen. Ha det bra Pia!

PS. Katta er borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Pia!

Håper du har det bra, og at du blir veldig glad for brevet du fikk av min venn dritgrei...

Det er viktig å vite hva som skjer i verden, men det vet du jo allerede.

PS! Om du finner katta, så send den hjem!

Skrevet

Oj, Dritgrei! Nå fikk jeg plutselig følelsen av at jeg er veeeldig gammel. For da dette skjedde var jeg veeeeldig voksen student i Tigerstaden...

Skrevet

he he....

:-)

Kjære Nina, jeg er så forelska i nabogutten. Han er 36 jeg er 13. Syns du han er for gammel?

Skrevet

jeg er jo bare barnet! ;-)

Skrevet

Hahaha, minner veldig om typen ting jeg skrev også. Jeg fikk aldri dreisen på lange, interessante og nobelprisverdige skriverier...

Skrevet

Ha ha. Sånn er det når ambisjonene er å være dyp og utholdenheten er lav. Mine dagbøker så også sånn ut :-D

Skrevet

Nå følte jeg meg gammel:-)

Gummis!! Jeg fikk mitt andre barn i 1991:-))

Skrevet

Ha ha ha, veldig bra dritgrei!!!

Da kong Olav døde, var jeg på kickoff med jobben på SAS-hotellet. Husker vi sto i baren på toppen og tittet ned på lysene som var tent på slottsplassen. Og så var vi litt sure fordi nattklubben ble stengt pga kongens bortgang....

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHA, jeg var også student i Tigerstaden da dette skjedde! :-)

Og jeg er også en av dem som trodde på en dagbokskriverkarriere i min spede barn-/ungdom... Men jeg endte på samme nivå som deg, Dritgrei!

:-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...