Gå til innhold

ingen som bruker talkum her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere bare salver..ingen som bruker talkum til å forebygge?

i tilfelle hvorfor?

jeg bruker det hele tiden under armer og på rumpa..hun er aldrig sår..trodde dette var vanlig jeg men nå hører jeg ikke om noen som bruker det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min anbefalte talkum her, og det fungerer veldig bra på stumpen til knøttet mitt. Før det slet jeg med at han ble fort sår. Fikk høre på hs at pudder/talkum - det er gammeldags og ingen bruker det lenger....men det var visst ikke noen argumenter for hvorfor det var "gammeldags" å høre heller da, så jeg fortsetter med det jeg i hvertfall :)

Skrevet

Bruker det av og til i hudfoldene (halsen, lysken, bak nærne, under armene)

Skrevet

Lillegutt blir sjelden sår(har vært det bare 1 gang på 5 mnd.), så jeg synes det er bedre å smøre når han først har blitt det enn å forebygge hele tiden når det er så sjelden.

Skrevet

Her går det i potetmel hjemme og talkum når vi er på tur! Fungerer veldig bra!:)

Skrevet

Vi kjøpte talkum da vi ventet første barnet vårt, fordi alle sa vi "måtte" ha det. Brukte det EN gang og heiv hele boksen. Fysjogfy for noe drit... stinka parfyme av det, og jenta fikk prikker...

potetmel er en klassiker her i huset :)

Skrevet

lukter ikke noe av det talkumet vi har iallefall;)

men potetmel er kanskje enda bedre;)

trodde kanskje det var en spesiell farlig grunn som jeg ikke hadde fått med meg siden jeg ikke hørte om noen som bruker det..

:)

Skrevet

Hvor kjøper du det? Finner det ingen steder...?

Skrevet

apoteket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...