Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 min mann er; myk, øm, kjærlig, snill, han respekterer meg, han gir meg alltid glede i sengen, han tvinger meg ikke til noe jeg ikke vil, han er forsiktig, og trygg. "den andre mannen" er; hard, han respekterer meg, han utfordrer meg, han forlanger, krever, og belønner, han straffer, setter meg på plass og dominerer meg fullstendig! hvorfor kunne jeg ikke fått i pose og sekk da? jeg er forvirret, har ikke gjort noe galt, men kunne lett ha gjort det.. etter å ha pratet med denne andre mannen i går kveld, nærmest voldtok jeg mannen min, kanskje det ikke er dumt å hente apetitt hos en annen? så lenge det ikke går lenger? jeg trenger en dominant seksualpartner, noe min mann ikke er, men han er verdens beste, og far til mine barn, og han var veeeldig lykkelig i går kveld. jeg er lykkelig på alle plan i mitt forhold til min mann, bortsett fra dette ene tingen. jeg lurer på hva som er mest ødeleggende egentlig? et helt liv uten seksuell forfyllelse, så jeg alltid savner noe, eller et seksuelt avbrekk innimellom for å få ut spenninger mannen min ikke når? er såå forvirret..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 hei, føler med deg. jeg har det på samme måte med samboeren min. alt er helt fantastisk, bortsett fra at hun ikke trenger så mye sex. jeg trenger mye, samt heftig lidenskaplig sex. Blir lite av det. Får sex, men det er hele tiden jeg som må dominere, hun vil helst bare bli tatt, tar aldri iniativ selv heller. Så føler vi er i samme båt. Jeg har ingen jeg umiddelbart kan være utro med for tiden, men er inne på tanken jeg også. Men hva er riktig, skal man være egoistisk å søke det man ønsker, eller skal man være tro og for alltid leve uten lidenskaplig sex?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 jeg fikk se meg selv litt fra utsiden her nå, jeg har vært sammen med mannen min i snart fem år, og når jeg pratet med denne andre mannen, tenkte jeg mye på at jeg ikke holder meg glattbarbert alltid lenger, undertøysskuffen er full av gade gamle sloggi, jeg har lagt på meg, sminker meg sjelden, jeg har forfalt rett og slett! om jeg får en grunn til å skjerpe meg vil jo det gavne min mann og, det skal og sies at min seksuelle apetitt er myyyyye større enn hans.. etter endt samleie her i gården, kunne jeg holdt på noen timer til.. han klarer seg meg 5minutter... FRYKTELIG frustrerende! jeg gråter meg i søvn innimellom fordi jeg er så kåt, og det er ikke bare orgasmen jeg trenger, det hjelper ikke å onanere (jeg får herlige orgasmer med min mann) jeg trenger følelsen av å bli begjært, dominert og tatt.. vil ikke være den som dominerer hele tiden. og i går satt jeg og jeg vibrerte bokstavelig talt, jeg var så tent på denne andre mannen... så vi er nok i samme båt ja!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Her traff det blink hos meg. Har en mann jeg virkelig elsker. Han er så snill og god! Men gud så kjedelig i senga! Helt grusomt for samvittigheten, men jeg fantaserer om mannen til min venninde nesten daglig. Veldig frustrerende må jeg si. akkurat som det dreper noe inni meg hver gang jeg tenker på han, men jeg klarer ikke la være.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 det var det jeg visste, dette er ikke så unormalt...! men å få i pose og sekk kan man kanskje ikke forlange, i en og samme partner, vet det er ting min mann gjerne så jeg gjorde oftere eller i det hele tatt.. men det er ikke sånn jeg er. men min ærlige mening er at det er mere ødeleggende å gå dag etter dag å dø litt innvendig, enn å hente apetitt og bli tilfredstillt et annet sted...ikke sant? eller holder det med fantasiene for dere andre? det er ikke nok for meg lenger ihvertfall... HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Jeg tror dessverre at du vil gjøre større skade enn hva det vil gagne deg å la deg rive med av lystene dine. Det å bedra den man elsker vil spise deg opp innvendig og forholdet vil gå i rask nedoverbakke etter et slikt sleivspark - og mest sansynlig ta slutt. Ikke gjør det! Ordne opp i eget forhold og finn deg enten i å fantasere eller skjerp deg og ta det opp med partneren din slik at dere kan få et bedre sexliv.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 "skjerp deg og ta det opp med partneren din slik at dere kan få et bedre sexliv"... ja det hadde vært noe, jeg ser ikke på dette som en lett vei ut om det er det du tror, jeg har pratet med mannen min, vi har diskutert vårt sexliv, jeg har vært HELT ærlig hele veien, det hjalp ikke det spøtt! jeg gikk uten sex i en og en halv måned, fordi han følte seg ikke god nok, han kunne ikke gi meg det jeg ville ha, jeg kan jo ikke forlange at han skal bli en helt annen når vi kommer ned under dyna ikke sant? det blir jo ikke riktig det heller.. og det at å bedra han ville spise meg opp innvendig? det er nettop det som skjer nå! jeg dør litt innvendig hver dag når jeg ikke får utløp for mine drifter, et oppegående normalt menneske, trenger sex!!!! og når mannen min kliver på, slikker meg til orgasme (2-3minutter) pumper ivei og kommer selv (ett minutt etter) og er strålende fornøyd med prestasjonen sin, da ser mitt liv med denne mannen resten av mitt liv noe fortærende ut, syns du ikke? jeg er ikke typen som klarer å sovne fornøyd og lykkelig etter dette.. jeg vet "hva som er riktig", men man må vel kunne unne kroppen sin det den trenger og? andre går å går hudpleie... jeg kan faktisk sammenligne de to, det er egenpleie det er snakk om...!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Og jeg trodde jeg var sexavhengig...?? Ble helt kvalm av å lese det her jeg.Syntes du skulle gjøre det slutt med mannen din, han fortjener åpenbart noe bedre...Kansje det er du som er problemet?Hadde ikke tent særlig på typen min om han hadde hatt en sånn oppførsel jeg heller for å være ærlig..Kansje han ikke tenner på deg lenger?Har dere så dårlig kommunikasjon går det vel an å oppsøke hjelp utenfra og? Å være utro løser absolutt ingenting annet enn å såre parteneren din, for sannehten kommer ofte for en dag. Sammenligne hudpleie med sex er vel noe av det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv tro jeg....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 leser tydligvis ikke så bra du... jeg skrev at jeg har vært helt åpen og ærlig, vi har pratet mye, og vi elsker hverandre men passer tydligvis ikke hundreprosent sammen på dette området. vi har og vært hos rådgiver, for vi vil virkelig holde sammen og være der for barna våre sammen, og kose oss sammen, som vi virkelig gjør. jeg kan sammenligne sex med hudpleie, fordi jeg ser på sex som egenpleie, velvære for kroppen og sinnet, det er jo synd om du ikke gjør det.. jeg nyter sex, jeg nyter kroppen min, og trives med det! og det er ikke unormalt å ha drifter. om du blir kvalm av å lese foreslår jeg at du ikke leser, om du vil gjøre ting (altså lese dette) som gjør deg kvalm høres jo det ut som en forstyrrelse spør du meg.. jeg la ikke inn dette innlegget for at du skal se ned på mine seksuelle praferanser, men jeg visste det måtte komme, noen klarer bare ikke la vær å rakke ned på de som er litt friere i sinnet enn andre.. ha en fin dag videre
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Beklager, glemte at jeg bare har lov til å lese om ting jeg syntes er positivt. Glemte det helt jeg, får slutte å lese nyheter og for der er det jo mye tragisk og det er det jo ikke lov å lese om. Hvorfor skrive inn på et forum dersom du ikke tåler få svar?Eller ville du at alle skulle jatte med deg? Prøver å sette meg selv i den situasjonen og jeg hadde blitt så utrolig knust om sambo hadde vært utro mot meg.Er det største sviket som kan oppleves og at du ønsker å utsette din mann for dette...ja, det syntes jeg er sykt. Hvis dere har vært hos rådgiver osv og det ikke har bedret seg så bør dere vel strengt tatt ikke leve sammen da? Eller, du kan jo alltids spørre mannen din om du får lov til å knulle andre?Siden du er så fri i sinnet er vel ikke det noe problem å spørre om?Og hva får deg til å tro at andre mannfolk får deg mer fornøyd?Har problemer i sexlivet selv, men ville aldri funnet på å være utro forde.Jeg tar det heller som en utfordring jeg!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 du har virkelig vanskelig for å lese du? jeg tåler å få svar, men forventer faktisk at andre enn meg selv skal svare som voksne mennesker, ikke gå til personangrep, og si at man blir kvalm ol, jeg er av typen som innser at folk har forskjellige lyster, drifter og preferanser, men jeg finner ikke på å kalle de driftene for syke, eller kvalme av den grunn, det er unødvendig! og om vi strengt tatt bør leve sammen eller ikke? vi storkoser oss sammen, og elsker hverandre, men han gjør ting som gjør at han føler seg tilfreds og forfylt, så hvorfor kan ikke jeg? skal jeg ofre en del av min kvinnelighet fordi det er "det riktige " å gjøre? det er riktig for min kropp, og mitt sinn å bli tilfredsstillt, hvem er du til å avgjøre hva som er viktigst? du svarer på ditt neste spørsmål selv egentlig, jeg er fri til sinns ja,og kunne godt ha spurt om lov, men når min partner ikke er like fri til sinns blir det hele litt feil, og det er jo nettop det som er problemet. jeg tror at denne andre mannen får meg fornøyd fordi han er slik jeg liker at menn er i senga. jeg har levd med dette og tatt det som en utfordring i flere år, men man når et punkt tilslutt, jeg håper for din del at du ikke kommer dit noengang, for da må du innse at du ikke hadde rett i alt du sier og det må vel komme som et sjokk vil jeg tro. nå har jeg forhåpentligvis svart på dine spørsmål så du er tilfreds, så kan vi kutte ut denne tåpelige krangelen. dette er tross alt ingenting å krangle om!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #12 Skrevet 22. mars 2007 Jeg skrev til deg i går om det at jeg mener dette vil tære på forholdet og det mener nå jeg at det er en 99,9% sjanse for at det gjør. Jeg skjønner at jeg ikke skjønner meg helt på deg, men jeg vet et og annet om forhold. Men du virker som du har bestemt deg og da må du jo for all del gjøre det du mener er best for deg. Men du lurer ingen om du tror du gjør dette for å redde forholdet ditt! Dette er pur egoisme, og hvis det er greit for deg, så kjør på! Jeg er ikke her for å dømme, jeg ville bare gi deg min synsvinkel og er du ikke interessert i den så er det jo bare å overse den og gjør det du mener er riktig for deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Har ikke så vanskelig for å lese nei.Har jeg gått til personangrep på deg så kan jeg ikke si du tåler mye.Så en voksen person får ikke lov å ha meninger?Beklager, jeg skal jatte med deg. Nytt svar: Støtter deg 100 % i å være utro mot mannen din da dette på sikt helt sikkert er det beste for deg, mannen din og deres barn.Det kommer helt sikkert ikke til å ødelegge forholdet ytterligere og du kommer til å sette et godt eksempel for ungene dine.Mannen din kommer sikkert ikke til å bli helt knekt, ødelagt og miste all tillit til kvinner den dagen han finner det ut. Du skjønner det at jeg reagerer på den måten jeg gjør fordi jeg selv har opplevd utroskap. Det er det jævligste jeg har opplevd i hele mitt liv og jeg unner virkelig ingen dette. Han kunne like gjerne slått meg med et balltre i magen for det føles på samme måte. Dette har ødelagt meg på mange måter og jeg syntes det er helt utrolig at folk faktisk kan sitte å planlegge å være utro og dermed ødelgge den personen de liksom elsker. Krangler vi? Krangler ikke jeg, bare ytrer min mening. Er vel derfor du skrev inn her, for å få en mening?Ingen som har sagt du trenger å like den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå