Gå til innhold

Redd for at babisen skal få katteallergi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg masse til jenta vår kommer.. :-) Men er livredd for at hun skal utvikle allergi mot katten vår! Har verdens nydeligste og mest hengivne ragdoll katt - som til nå har vært babyen min! Orker ikke tanken på å gi fra meg henne.. Noen andre som føler det på samme vis?

Hilsen katteelsker - som har i skrivende stund, en malende katt i fanget :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det!Vi har to hunder og en katt!Kan aldri se for meg ett liv uten dem og vet at hundene ikke hadde trivdes sammen med noen andre enn oss.Men hørt at det er bedre å vokse opp med dyr som baby enn å bli helt skjerma for det..at man faktisk kan forhindre allergier ved å ha dyr :)

Skrevet

allergi går vel mye på arveegenskaper også, gjør det ikke det da?

Vi har pelsdyrallergi begge to, så pelsdyr er utelukket hos oss, og regner med at veslejenta er dømt til allergi.

Men mannen min har vokst opp helt uten dyr, og er mer allergisk enn meg, som har vokst opp med dyr... så vet ikke om det har så mye å si, fra eller til?

Dersom det viser seg at baby blir syk av husdyr, (ikke vanlig at de reagerer uansett, før de er ferdige med ammingen) så blir nok valget mellom katt og baby lettere enn det kanskje føles nå, men som regel går det jo veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...