Gå til innhold

noen som vil dele sine erfaringer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på å kutte med sambo...

det er ikke bra det forholdet vi har nå..fungerer overhodet ikke

er veldig vanskelig for han har vært mitt allt i 3,5 år nå og jeg elsker han, men slik vi holder på nå ødelegger meg..og vi klarer ikke å samarbeide..

han klarere ikke ta seg av barnet vårt (4mnd)...han blir sint når hun sutrer og klarer ikke å kose med henne...

hvordan er det å være alene mor/far?

er anonym foreløpig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg har vært alene med sønnen min omtret siden fødselen (pappan er australsk, var der nede noen uker, gjorde det slutt med ham i november)

Når jeg var i Australia opplevde jeg det samme som deg. Måtte mase om alt mulig i fht babyen, han skulle bare leke og ha det moro med ham, bleieskift, bading og nattevåk var liksom ikke interessant...ble veldig skuffet.

Uansett, det er slitsomt å være alene med sønnen min (han har akkurat fylt ett år), men jeg tror jeg hadde gåt rundt og vært forbanna konstant hadde jeg blitt værende med eksen. Vi klarer oss fint, jeg kunne trengt mer avlastning men det håper jeg blir bedre etter hvert. (mamman min er syk, så lite hjelp å få der nå) Er flink til å spørre venninner (eller de tilbyr seg) om å være barnevakt. Alt i alt så har vi det veldig bra faktisk.

Lykke til hvis du ender opp med å kutte ut samboeren din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...