Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 jeg har ikke pratet m svigermor nå i 1 år. hun er skilt fra svigerfar som både jeg og samboer prater ofte med. mine foreldre prater vi med hver dag minst... hva synes dere vi skal gjøre mtp dåpen?? jeg vil virkelig ikke be henne men skjønner jo at smboer vil ha moren sin. det skal sies at hun ikke er velkommen på sykehuset etter fødsel(skal føde nå innen de 2 første ukene) aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre... vi skulle giftet oss til høsten også men blir nå bare et lite bryllup med bare oss 2 og baby pluss forlovere i spania.. håper på hjelp.. klem
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg ville bedt henne også. Hun er jo også bestemor for babyen deres og hvis ikke det er noe veldig spesielt hun har gjort mot dere synes jeg hun også fortjener å ta del i denne dagen til babyen. Det er jo barnas dag dette!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 jo hun har gjordt endel stygt mot meg..takler ikke helt at sønnen har fått samboer.(han har aldri hatt dame før). og kommer ikke til å ha kontakt med barnebarnet. beklageligvis... barnet har jo både oldeforeldre og besteforeldre pluss tanter og onkler.. .. vanskelig dette... greit at det er barnas dag men hva med oss foreldre?? skal ikke vi ha det koselig også?? vil gjerne ha flere svar...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Da stiller det seg litt annerledes, mener jeg. Jeg har en far selv som har gjort mye vondt mot meg og min søster, jeg kan ikke lenger tilgi han etter det siste han gjorde, som også gikk utover hans eneste barnebarn (da), så vi har ikke kontakt med han. Min søster har litt... Hvis hun har vært veldig ufin eller værre og dere vet hun ikke vil komme til å ha noe mer kontakt med babyen deres, da hadde jeg ikke invitert henne. Jeg skal ikke invitere min far til vår dåp i sommer!!! Men det er bare dere selv som kan avgjøre om det hun har gjort mot dere er nok til å ikke involvere henne mer. Vil bare ønske dere lykke til med valg og avgjørelse =))
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 samme her.. lykke til med den lille og dåpen og en herlig sommer:) takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå