sebbe Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 da var jeg hjemme igjen etter ul. Alt var bra, og min magefølelse stemte, for inni magen min er det ei tulle. Terminen ble ikke flyttet, noe jeg er glad for. Gled dere alle som skal på ul,for det er helt herlig og se babyen i magen.
@nne p@ l@nne Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Så bra:-) Fint at alt er i orden!! Jeg skal på UL om lit over en uke. Gleder meg kjempe mye og er så spent på kjønn så jeg håper de ser det. Har to gutter fra før av så jeg tror nesten det blir en til, men det er ikke så nøye akkurat. er bare spent!!
sebbe Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Ja du har noe å glede deg til. Håper de kan se hva det er da... Lykke til!
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg var også på UL i dag. Hadde magefølelse på gutt og JM var ganske sikker på at hun så en liten snopp, men ikke helt sikker. Min termin ble framskyndet med en uke, så jeg har fått ny termin 14.08
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har også vært på UL i dag! og magefølelsen min stemte også; det blir en gutt! han lå og spriket med beina, at det var ikke vanskelig å se hva han hadde mellom beina. hehe... Alt så bra ut, men knerten var en smule lat og sta på mårran og ville ikke flytte på seg slik at jordmor kunne få sett ordentlig på hjertet og gjort de målingene hun skulle. Så jeg skal tilbake på mandag og prøve igjen. han bare lå og gjemte seg bak morkaka, og viftet litt med armene. Min termin ble flyttet bare en dag etter, så nå har jeg termin 23.08.07. Det var veldig gøy å se den lille, og få bekreftet at den vokser og har det bra der inne. Har ikke merket noen spark eller bevegelser ennå, så jeg har vært litt bekymret. Og det blir gøy å se han på nytt på mandag.
Mamman til Georg :) Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Det var jo bra da:) Jeg har også vært på UL i dag Alt var bra med babyen:) Fikk flytta terminen en uke og de kunne ikke med sikkerhet se noe kjønn, men trodde det ble ei tulle
familien kaos- komplett Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 jeg også!!!! Alt var bra! Ville så gjerne vite kjønnet, men selv om jordmor prøvde iherdig klarte hun ikke å se det, liten luring:) termin ble flyttet til 23/8, og det passet PERFEKT for da går jeg opp i ansiennitet før jeg går i permisjon!!! Flink baby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå