Gå til innhold

Flere over termin??????


elise76

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 6 dager over termin, og jeg holder på å gå på veggene...

 

Hvor mange er over her inne, og hvor lenge????

 

Har hatt masse vondt i ryggen de siste dagene, og legen mente at det burde skje noe i løpet av det nærmeste døgnet.. Men jeg tør ikke håpe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp... 13 dager over her og jeg holder på å bli sprø! Kjenner heller ingen spesielle tegn, så det er skikkelig deprimerende. Vi skal på overtidskontroll på Ullevål i morgen da, så håper det skjer noe da. Blir så sliten av å gå slik og vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er på min 6. dag over termin. Her er det stille før stormen... Er i fin form og har begynt å telle ned dagene til evt. igangsettelse, for det letter litt å tenke på at det er max 8 dager igjen til vi får se vår vesle tulle :-) Det som nesten er det mest slitsomme er alle de andre som går og venter på å bli tanter, onkler, besteforeldre osv.... Flere av dem har spurt om det har kommet baby daglig siden 15. mars og det er en tålmodighetsprøve verre enn noen! Frøkna kommer når hun er klar og hun har goood tid. Lykke til til alle andre ventende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man "automatisk" satt igang ved overtidskontrollen når man er 14 dager over? Jeg håper veldig på det siden jeg skal inn i morgen! Skal på Ullevål da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks.....eg skal inn på sus i morgon, timen min er kl 12.20

Hvis det er snakk om igangsettelse må eg reise heim, og så inn igjen fredag morgen.....håper for din skyld at rutinene er annerleldes på ullevåll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde i Drammen og der blir man satt i gang på 14-dagers kontrollen. Jeg hadde insistert hvis de ikke hadde gjort det på deres sykehus. Det er ikke heldig å gå for lenge på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg håper de gjør det på Ullevål også!!!!! Vil så gjerne møte gutten vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er en dag over termin. Hadde termin igår...

 

Har hatt litt murring i ryggen, men ellers fin form...

Kjedelig.. blir nesten sprø jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på min 8. dag over termin og holder på å bli sprø. Jeg skal ha overtidstime på sus på fredag. De har visst begynt med det den 12. dagen nå, og heldigvis for meg er det en søndag, så da får jeg heller komme på fredag da jeg er 10 dager over termin. Tviler på at de setter meg i gang da, men de sjekker i hvertfall om alt står bra til med mor og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er på min 6. dag nå over. Håper jeg slipper å bli satt i gang, jeg er moden og klar, men babyen er visstnok ikke det.. Får vel bare respektere det, selv om jeg gjerne skulle ønske han fant det for godt å komme ut snart :)

 

Synes det er værst med alle de andre som venter jeg, stresser meg ekstra opp. Blir nesten sånn at det er min feil at jeg liksom ikke har klart å føde enda, hehe.. Dumt tenkt, men man sku nesten tro det var det folk mente. "nei,nei, har du ikke fått han ut enda?" og "går du her fortsatt? Må du se å få ut den ungen!" hehe.. Skal ikke være lett nei, men håper vi alle snart har født jeg! Det fortjener vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over termin her, og jeg er så leiii!!

Har prøvd å spise henne ut tilogmed....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også 6 dager over termin. Har hatt rier siden i går kveld. Ca ti mim mellomrom i natt og dabbet litt av idag. Vondt når de kommer. Det drøyer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag! Men ble lovet at jeg ikke skulle gå over termin, pga vanskelig fødsel forrige gang. Var på A-hus i går for sjekk, og trodde de skulle sette meg i gang, men det gjorde de ikke... Enda det har vært klart siden januar at jeg ikke skulle gå over termin! Har vært hos tre forskjellige leger siden januar, og legen jeg hadde i går overprøvde det de andre hadde sagt. Snakk om samarbeid..... Så vi ble nå sendt hjem med beskjed om å komme igjen på mandag. Følte oss litt dårlig behandlet. Her har vi forberedet oss mentalt og fysisk den siste tida, også skulle vi bare reise hjem!?

 

Hilsen sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey jeg var på overtid var 5 dager den 5 dagen var jeg så lei at jeg dro ned i butikken og kjøpte meg pulver kaffe og sukker og inn på apoteke og kjøpte lacserolje. 3 timer senere gikk vanne og fødselen var i gang.

ta og lag deg en sterk kopp med kaffa og masse sukker i og 2 ss lacserolje og drikk 2 kopper så skjer det noe snart tipper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte og sporte om det på legevakten.men de anbefalte ikke lacserolje.siden det kunne gå ille om alt i kroppen ikke var klart.så det var en risk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 dager over, har hatt hyppigere kynnere og i dag har jeg mageknip, litt av og på. Lei, ja, håper ting skjer snart, så vi får se lille-jenta vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag over termin i dag. Hadde mensmurringer i magen i hele går, i natt og det fortsetter nå i dag, men det blir liksom ikke noe mer. Går bare å kjenner på kroppen og lurer på om det kommer til å bygge seg opp, om det bare fortsetter som før, eller om det går over.

 

Føler virkelig med dere som har gått lenge! Krysser fingrene for alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 dager over i dag, hadde termin 15 mars, det har vært noen laaaaaange dager siden:(

Skjønner ikke hvorfor det skal drøye sånn.. sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...