godteprinsessa Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har strikket mange av oppskriftene på garnstudio, og synes dette er en glimrende side. Men så er det jo litt begrenset utvalg da, hvis man er en smule kresen;) Har lett etter tilsvarende utenlandske sider uten hell, men så plutselig fant jeg en fantastisk en! Er ikke sikker på om noen har lagt ut adressen tidligere, men her er ihvertfall nettadr. til en helt fantastisk side med mange hundre (1000?) gratis strikkeoppskrifter (krever en viss ferdighet i engelsk, men dette kan læres): http://www.knittingpatterncentral.com/directory.php den er verdt et besøk!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 takker... koser meg her eg nå... Var mye til gutt der. Harry potter genseren var skikkelig fin...
Froske Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Hm. Jeg har prøvd i flere dager nå, men kommer ikke inn på denne siden... Er det jeg eller siden som har et problem?? Kommer dere andre fortsatt inn? Har så lyst til å se nye og spennende oppskrifter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå