Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Sliter med å få sove om kvelden jeg.. Sitter stuptrøtt og merker at konsentrasjonen og humøret ikke er det beste.. Noen som har noen tips til å få sovnet om kvelden? Prøvd sovetabletter men de sitter jo i så sabla lenge utpå dagen..
Hanne og jentungen Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Ikke legg deg før du er trøtt nok. Ikke les på sengen, men les litt i stua. Ha TV-fri den siste timen før du legger deg. Får du ikke sove innen 15-20 kan du like så godt stå opp og lese ei god bok til du blir trøtt nok.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Sliter også med å sovne! Har du prøvd valerina natt? Hjelper meg vartfall :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Hvor får man kjøpt valerina natt? jeg sliter også med å sovne. Lillemor sover godt,men jeg blir liggende våken....plagsomt ja:(
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Varm dusj for å slappe av, også gjøre noe man koser seg med slik at man får tankene vekk fra at man "må klare" å sovne. Ellers syns jeg kamomillete er bra når jeg har perioder hvor jeg sliter med å sovne
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Apotek, helsekost, så tror jeg enkelte daglivarebutikker selger det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå