Gå til innhold

her sitter jeg og koser med meg selv.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

åå, er så kåt! måtte hente vibratoren og stikke den ned i buksen.., så der ligger den nå og dirrer på klitten- åh, så deilig! Har ikke truse på, så nå når vibratoren står på sitt sterkeste kjenner jeg at kjønnsleppene mine dirrer..har litt store og det er så utrolig godt ! Leker med leppene med den ene hånden nå...de er store og våte.....

Måtte ta av meg buksen, og sitter på sotlen på en håndduk nå...ser leppene dirre...og at de glinser...jeg er kjempevåt og kåt....glir en finger opp i musa - åhh - så kåt jeg er......fantaserer om å ha en jente ilag med meg nå....sleike på de deilige puppene og slikke den deilige musa......mmm, må sette fra meg pc`n nå...er så kåt....skal fingerpule meg helt til det går for meg....det renner av meg nå.....kan ikke få nok nå....fingerpuler meg hardt og vibratoren sklir mellom leppene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du vært en jente, så skulle jeg ha pult deg så du aldri ville glemt det. Men du er nok en kåt liten data nerd.

Skrevet

nope, der tar du feil........

Skrevet

Ble kåt jeg, og jeg er jente.

Skrevet

herregud....nå ble jeg dødskåt.....fortelle mer?

Skrevet

åhhh, ble kjempekåt nå........er jente og har bare SÅ lyst å kose med en jente..er 29 og har visst mange uprøvde fantasier...har jo både mann og barn, så dette blir litt ulovlig i min verden...- men gud så lyst jeg har!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...