♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Kan det stemme at ingen har vært her inne i dag ? Det var rart altså !
selfangerkjerringa Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 stusser litt på dette jeg også... men mandagskveld var det også rot - og plutselig, midt på dagen igår, så kom alle innleggene som var skrevet på mandagskvelden fram... snodig.
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Ja, faderullan. Jeg sliter sånn med å komme inn om dagen. Får bare opp at jeg ikke er registrert bruker. hm.
Milletrille Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 har ikke kommet inn tidlig på dagen de siste dagene, og henger seg opp innimellom. Er det ikke en "kontakt oss" mail til disse sidene hvor man kan sende tips til forbedringer?
Hanne og jentungen Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Slik var det for meg i går. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var registrert eller at passord var feil og når jeg endelig kom inn var det ingen tirsdagsinnlegg. De har sikkert hatt en bug:/
Minto Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Bra det ikke var bare meg, da... La inn svar på innlegg, det sto at jeg var siste som hadde svart, men innlegget mitt var ikke der....rare greier...
Snupidupi Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Funka ikke i går formiddag og i dag morres... irriteranesn........ man e jo så avhængi ;i)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå