Gå til innhold

firebarns-mamma


maritmora

Anbefalte innlegg

Hallo alle november-mammaer.

Jeg er ny her, men har vært inne og smuglest litt tidligere. Har fått med meg at jeg slett ikke er alene om å vente nr 4, hyggelig det.

Hvor mange november-mammaer er vi som skal ha nr fire?

Lykke til alle sammen, om dere venter barn nr en, to, tre eller flere. Gleder meg til å bli kjent med dere alle=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hos oss! Synes det er kjekkt å " snakke " med andre i samme situasjon........Gratulerer med graviditeten. Jeg venter også 4.mann:-)) Veldig spennende.Føler meg nesten ferskis...Har 3 jenter på 11,8 og 6 år. Ble skilt for 2 år siden, og har blitt samboer med en som ikke har barn. Så derfor sitter jeg her med ny kul på magen..hehehehe. Gleder meg veldig, og det hadde jo vært ekstra morro med en PRINS da. Har termin 22 november...Enn du maritmora? Synes magen er blitt kjempestor jeg.Ser jo skikkelig gravid ut. Er ikke stor selv, men magen ser 4 mnd. på vei ut.Er du i fin form ellers da? Hvor gammel er de andre barna dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo babykos 71.

Gratulerer til deg også, vi har termin samme dag. Morsomt å kunne slå følge framover.

Mine tre er 9, 12 og 15,5 så jeg føler meg nesten førstegangs... Har samme far til alle fire.

Har faktisk ikke fått noen symptomer enda, bortsett fra innmari ømme pupper, da. Ikke begynt å bli oppblåst i magen enda, men det kommer nok.

 

Skal nå ut på sykkeltur med de to minste og gubben. Nydelig vær her i dag, får utnytte det.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr.4 . Har tre jenter som i år fyller 4,10 og 14, blir spennende med nr 4. Er helt i form, bare ømme pupper spesielt om kvelden , men magen er som før. Dongribuksa sitter bra fremdeles. Heldigvis. Har lyst å holde det hemmelig så lenge vi kan. Har vert i skibakken i hele dag i et strålende vær, kjenner at sola har tatt i kinna. Merket at jeg var litt redd for å falle i dag, men elsker å renne telemark, så skal nok nyte helga med sol og nydelig skiføre. Klager litt over mye klesvask i går og det slo meg da at...hjeelp...snart blir det en mer å vaske klær til, men slik er det med mange damer i huset:) Vi gler oss uansett. Har termin 7.nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Jeg er også ganske ny her, men utrolig lærerikt å lese innleggene her. Det er 9 år siden sist så jeg føler meg ganske "førstegangs".

 

Har forøvrig en på 18, 14 og 9 år, så dette er en virkelig attpåkladd.

 

Lykke til alle sammen, vi for følge med hverandre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...