2 søte Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 ferdige fruktpurer??? og dere som kjøper det, hvorfor gir dere ikke bare avskrapet banan eller pære eple osv?? bare lurer... jeg har aldri gitt ett sånt glass til snuppa mi, og skal prøve å la hver å kjøpe det og...hun får kun frisk frukt.. men føler meg ganske alene der... jeg lager og middag innimellom og skal prøve meg hjemmelaga grøt imorra.. hmm godnatt alle natte mennesker:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Bruker begge deler jeg da. ferdig Glass når vi ikke er hjemme og fersk frukt hjemme. (Får kun banan da eple har lett for å sette s seg fast) Ho er 5 mnd.
gutt060606&jente010110 Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 eg kjøper ikke frukt på glass.fikk vel det en gang da han var sjuk, men kasta det opp igjen.kasta det opp etter at han ble frisk også...hehe.lager enten opp fruktmoser og fryser ned, eller så bare skjærer eg opp frukten i stenger,så tygger han av selv=) har aldri fått middagsglass heller.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Føler dette er "se så flink jeg er" innlegg. Dette har med interesse og overskudd å gjøre (og det sier jeg ikke fordi det stikker, jeg lager nemlig det meste av maten selv). Ferdigmat er superpraktisk på tur, og det er jo ikke noe galt i å bruke det. Mye rart man skal ha dårlig samvittighet for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå