Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Har noen sp.mål til dere som plages av evnt. har blitt sykemeldt pga kynnere: Har en jobb som er ganske hard fysisk, er møbelsnekker, går og står det meste av dagen pluss en del løft (noe jeg prøver å unngå eller spør om hjelp til nå). Har en del kynnere i løpet av dagen, varierer kanskje mellom 6-10 ganger i løpet av dagen, kanskje fler. Er dette lite eller mye?? Når jeg har fri og er roligere har jeg kanskje et par i løpet av dagen.
doble Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Tror nok det er lurt av deg å redusere arbeidstiden litt. Mye kynnere er kroppens signal om at du bør roe litt ned.. Spesielt når du har en god del flere kynnere når du jobber. Tenk på deg selv og barnet du. Får ingenting igjen for å presse deg;)
Nusse_83 Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Jeg jobber på en tung avdeling på et sykehjem og er 50% sykemeldt grunnet kynnere. De kan være svært ubehagelige og man skal ta hensyn til det. Det viktigste er jo å ta vare på seg selv og barnet. En veninne av meg forteller at det er stor forskjell på hvor alvorlig legene ser på kynnere i ulike land. Her i norge blir man bedt om å ta det litt med ro, og de forsikrer en om at kynnere bare er "sundt" I russland derrimot ser de på tidlige kynnere på førstegangsfødene som en risiko for spontanabort og mange blir til og med behandlet for å redusere kynnerene. Vet ikke helt hva som er det riktige utenom at du må ta vare på deg selv og barnet best mulig
Lille Kamille Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg er sykemeldt 50% pga kynnere. Min lege sier det er for mye kynnere dersom det er mer enn 5 om dagen (jeg har maaange) Er i 20 uke nå og ha vært sykemeldt tre uker allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå