manonym Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Babyen vår har vært urolig i hele dag, hadde 38,2 grader i ettermiddag. Har snakket med lege, og han sa at det går bra så lenge han får i seg mat. å er feberen borte men han spyr opp igjen det han spiser, og brekker seg endel.... Noen som har vært borti lignende?? I tillegg la vi merke til at han puster så ujevnt, har på en måte pustestopp inn i mellom.. Er dette normalt? Noen som vet om en internettside som gir svar på slikt som vi lurer på??
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 PÅ www.lommelegen.no pleier jeg å finne svar på mye...
K_ristine84 Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 håpa d går bra mæ dåkker! men eg vil ha tadd enn tur tel lægen å fådd sjekka at han ikkje har enn infeksjon. klem.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Tenker rs virus jeg. Dra til lege med han du!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 jeg tenker også rs. Dra å få testet ham med en gang. Vi hadde også rs og gikk to uker fordi lege og legevakt nesten regelrett sa vi var hysteriske førstegangsforeldrear og vi ble overbevist selv også. ikke godta en nei, KREV en test. Den er veldig enkel og gir svar fort. (tester snørr) Dersom det ikke er rs har dere dermed utelukket det Si til legen at du er veldig bekymret osv osv... smør litt på uten å overdrive veldig, da får du kanskje lettere en test. Dra til legevakt dersom du ikke slipper til hos lege. Vi fikk vite at slike små kan VELDIG fort bli mye værre...
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Mitt knøtt var sånn litt over et døgn da han var 4 uker. Skulle til å stresse av gårde til lege, men så ble han plutselig mye bedre...han var snufsete i til nå nylig, men har spist bra igjen i hvertfall. Tror også det kan ha vært rs, men siden han ble bedre var det ikke vits i å sjekke. Hvis han ikke er bedre snart bør du dra til lege, det ville jeg gjort - ikke noe ok å gå og bekymre seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå