Gå til innhold

Frustrerte fruer eller CSI ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ser du helst på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frustrerte fruer også tar opp CSI (for da kan jeg kose meg mer med CSI når jeg er alene). Men måtte jeg velge kun en av dem velger jeg CSI,men det er kun når det er episoder fra Las Vegas. Elsker den serien.

Skrevet

det er alltid det store spørsmålet.. hehe. velger csi jeg for frusterte fruer kan jeg se i reprise på lørdags kveldene

Skrevet

Ser ingen av delene :-p

Skrevet

CSI, fordi sambo alltid har sett på det... tror ikke jeg så en eneste episode første sesong..Nå hender det at jeg ser FF når han ikke er hjemme, men går mest i CSI - avslutter jo etter hver episode. Liker også Las Vegas best:-)

Skrevet

Kan jo svare selv også kanskje : )

CSI =)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

CSI!

Skrevet

CSI! Las Vegas er favoritten her også. Miami er ok, New York gidder jeg ikke se!

Skrevet

CSI :o)

Digger den serien

Skrevet

FRUSTRERTE FRUER!!!

Hehe... er visst omtrent den eneste ;)

Skrevet

CSI. Liker både Las Vegas og New York, men hater Miami, hehe.

Skrevet

CSI er best... Frustrerte fruer ser jeg ikke på...

Skrevet

samme her :) Jeg foretrekker Las Vegas. New York kan jeg se på til nød, men Miami er bare å glemme. Horacio... blæh!

Skrevet

Får ekle frysninger på ryggen av karen, ææææsj.

Skrevet

liker og best csi - las vegas er best, NY ser jeg aldri, miami liker jeg bedre og bedre. Taklet ikke han sjefen, men har faktisk fått sansen for han, syns det er gøy at han er sånn arogant og ...kan visst ikke komme på et godt ord som dekker det, men det er noe med måten han er på, det er bare så morsomt:-)

Skrevet

brekk-ekkel?

Skrevet

Må få med meg Frustrerte fruer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...