Gå til innhold

Dere som går en del turer, tips til gode joggesko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går en del turer men får så vondt i beina.. Er så irriterende for nå er det så deilig ute så vi går gjerne tur på flere timer i slengen men klarer det snart ikke mer pga føttene.Får så utrolig vondt i anklene og under føttene.. Er det noen som har tips til gode sko som ikke er altfor dyre...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk i restekassa på økonomisko. Fikk meg sånmne skikkelig støvler, sånne allværs eller sånn.. Viking (er visst kjent, tihi) Betalte 200 kroner=)=)

Ikke kald eller våt på beina mer. Kjempegode!

Ellers kan du jo be om hjelp i sportsbutikk, tror det kan lønne seg å kjøpe ordentlige sko hvis du skal gå mye, særlig på asfalt.

Det er jo stor forskjell på f eks gåsko og aerobic-sko...

Skrevet

Ja det er sant. Jeg går nesten bare på asfalt så jeg burde nok ha sko tilpasset det. Er så irriterende når man først har fått ånden for å være ute på tur så streiker beina..

Skrevet

Kjøpte meg asics joggesko da jeg fikk bekkenløsning. Veldig god demping, og det er godt. Kjøpte på g-sport.

Skrevet

nike shox er de absolutt beste til å gå på asvalt med. Jeg har endel prob med beina og dette er de beste. De er ikke av de billigse, men jeg syns det lønner seg å invester i gode sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...