*Olivia* Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg går en del turer men får så vondt i beina.. Er så irriterende for nå er det så deilig ute så vi går gjerne tur på flere timer i slengen men klarer det snart ikke mer pga føttene.Får så utrolig vondt i anklene og under føttene.. Er det noen som har tips til gode sko som ikke er altfor dyre...?
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg gikk i restekassa på økonomisko. Fikk meg sånmne skikkelig støvler, sånne allværs eller sånn.. Viking (er visst kjent, tihi) Betalte 200 kroner=)=) Ikke kald eller våt på beina mer. Kjempegode! Ellers kan du jo be om hjelp i sportsbutikk, tror det kan lønne seg å kjøpe ordentlige sko hvis du skal gå mye, særlig på asfalt. Det er jo stor forskjell på f eks gåsko og aerobic-sko...
*Olivia* Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Ja det er sant. Jeg går nesten bare på asfalt så jeg burde nok ha sko tilpasset det. Er så irriterende når man først har fått ånden for å være ute på tur så streiker beina..
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Kjøpte meg asics joggesko da jeg fikk bekkenløsning. Veldig god demping, og det er godt. Kjøpte på g-sport.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 nike shox er de absolutt beste til å gå på asvalt med. Jeg har endel prob med beina og dette er de beste. De er ikke av de billigse, men jeg syns det lønner seg å invester i gode sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå