mammaentiltrulte Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 lurer litt på å kjøpe en av disse, da jeg ikke er noe glad i å bære i den gamle bb vi har, får så vondt i ryggen av den. men vet ikke hvem. hvem anbefaler dere?
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 hei :-) Jeg har ikke prøvd meitai, men jeg har ergo-selen. Har ikke hatt den så lenge ennå, men går lange turer med den hver dag ) Har nesten ikke brukt vogn siden jeg kjøpte den. Får ikke vondt i hverken rygg, nakke eller skuldre som en kan få av en del andre seler. + at den er veldig enkel i bruk. Småen stortrives i den (4 mnd). Hun sovner alltid når vi er på tur med den. Men som sagt så har jeg ikke hatt den så veldig lenge så er litt vanskelig å skulle anbefale noe jeg har hatt så kort tid. Men så langt har jeg bare masse positivt å si om den :-)
moo Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Personlig elsker jeg å bære i mei tai, men ergo skal være veldig bra også. (Om du kjøper brukt, pass på at den heter ERGO New Generation, den er visst noe utbedret i forhold til ERGO Classic.) Jenta mi veier 11 kg og jeg bærer henne på magen i mei tai over lengre perioder uten antydning til ubehag. Og så kan den brukes til ryggbæring etter hvert. Se gjerne inn på www.tettinntil.com - der finnes det masse info!
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Jeg har ikke prøvd noen av de, men jeg må bare si at jeg også brukte babybjørn inntil ganske nylig og fikk vondt etter bare et par minutter. Nå bruker jeg sjal - superbehagelig!! Får ikke vondt noensteder, bærer lenge av gangen, både på tur og hjemme. Har gjort masse husarbeid med junior i sjalet - kan jo stå på hodet og støvsuge uten at han faller ut, sitter som støpt;-) Men som hun over sier, sjekk fourmet på tettinntil.com. De har også en kjøp/salg side hvor man kan kjøpe brukte bæredingser;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå