mamman til flere Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hverdag Når en morragretten unge slår seg vrang og rekker tunge og nekter å ta klær og støvler på. Når melkeglasset veltes og geitostmaten eltes mellom fingre som er klønete og små. Så husk at denne dag må du ta vare på, den forsvinner mellom fingran dine nå. En gang vil du savne slitet Da er det for sent å vite Det er du som gjør din dag og tinning grå. Du er kysten som de en gang seiler fra Si meg hvem er stor og hvem er liten da Når fremtidshavet ligger som et speil Så blås din medvind inn i deres seil. Når skrikinga og skrålet Blir litt mer enn du kan tåle Og du kjefter på en glede og en lek Når du har glemt å leve Midt i hverdagen og strevet Og tålmodigheten din har satt sin strek. Så husk at denne dag må du ta vare på, den forsvinner mellom fingran dine nå. En gang vil du savne slitet Da er det for sent å vite Det er du som gjør din dag og tinning grå. Du er kysten som de en gang seiler fra Si meg hvem er stor og hvem er liten da Når fremtidshavet ligger som et speil Så blås din medvind inn i deres seil. Å sette spor Det hender du blir lei, fordi jeg er så liten. Jeg setter merker alle steder og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større ja, en dag blir jeg stor og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt lille avtrykk så kan du huske og forstå hvor søte hender jeg hadde, den gang de var små.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Den sangen er på cd jeg kjøpte på babysang,den er kjempefin.
mamman til flere Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 ja ikke sant. Jeg får tårer i øya hver gang jeg kommer til linjene: si meg hvem er stor og hvem er liten da... Snufs....
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Så fint... Hvem synger den? Aldri hørt det før jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå