Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker vanligvis ikke på meg selv som en kjempesinke, men når det gjelder serier er jeg tydeligvis det. Jeg har ikke sett frustrerte fruer heller jeg. Nå som jeg endelig har åpnet gluggene for Grey's, burde jeg åpne opp for de frustrerte også eller kan jeg fortsette å tenke at det der er ikke noe morsomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du spør meg.... og jeg er jo også her, så da satser jeg på at du spør meg litt også :-)

så..... kan du fortsette å tenke at det der er ikke no morsomt.... men det er egentlig det. Det er bare det at jeg blir så redd, for stemningen i den serien er helt spesiell, og litt psyko..... så da later jeg som jeg ikke gidder, men sannheten er altså at jeg ikke tør.

:-)

så du trenger ikke!

Skrevet

Jeg har ikke sett noen av delerne jeg heller:-) Har ikke en blekeste anelse, hva jeg misser:-)).

Er i grunn lit dårlig på det der med tv titting. På tross at jeg sponser NRK med lisense.

Kan ikke skryte over at jeg leser så mye nå for tiden heller, på tross av at jeg er en ubotlig lesehest. Egentlig så er jeg også gla i å strikke. Lurer på hvordan det skal bli når jeg begynner på jobb neste torsdag?:-)).

Skrevet

Dette kan man virkelig betegne som å spørre etter de svarene man vil ha! Jeg spør etter at dagens episode har begynt og får selvfølgelig ingen svar som sier at man MÅ se de frustrerte. De faste tilhengerne er jo ikke her nå :-D

Dumme meg!

Skrevet

Ser ikke heller på den serien, men det er vel som du sier - de som liker den, ser vel på akkurat nå... Og ikke betaler vi lisens...

Ronja: lykke til med lesing og strikking!! Jeg har holdt på med den samme boka siden jul (før Karosnuppa kom, leste jeg flere i måneden). Jeg skulle ha sydd i en knapp i en blazer og den har ligget her i 2 uker.... Jeg dibber i stedet :)

Skrevet

Jeg så Frustrete fruer sist sesong, men har falt ut nå...syns det er litt begynner å bli litt vel voldsomt der nå.

Velger å brukeden tiden på mer fornuftige ting, som å være her....og kose med mannen.

Greys er myyyye bedre, syns jeg.

Men Seks som oss, det skal jeg se.

Altså; du går ikke glipp av all verden...:-)

Skrevet

Enig med Tiggywinkle:-)

Frustrerte fruer er bare dumt blitt.........Var litt morsomt i starten, men nå er det til å bli irritert av, om man gidder bruke energien på slikt.....

Men seks som oss må jeg ha med meg, og Greys har jeg jo sett alt av:-)

Skrevet

Skjønner jo nå da at jeg virkelig er i mindretall her når jeg storkoser meg med de frusterte tirsdag etter tirsdag!!!

Ja, ja... Hm... Og hva sier det da om meg... Som jo har fått omtrent diagnoser på strykingen min også?

Ja, ja. I tråd med at jeg har blitt eldre og mer moden så tør jeg å stå for

meningene mine - og tv-seriene mine ;-)))

Skrevet

Synes heller ikke noe om frustrerte fruer lenger, men allikevel sitt eg og ser på det kvar tirsdag!! Kva seier det om meg, skal tru!!

Skrevet

De frustrerte har jeg bare sett ett bittelite glimt av, og det ga ikke mersmak for min del!!! Grey`s derimot!!!!! Olalah.... Har aldri vært så hekta på en tv-serie noen gang før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...