Gå til innhold

Hvilken babycall vil dere anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en United babycall m/bilde men den har blitt ødelagt.. heller ikke super kvalitet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er dyr men virker veldig bra i byer super nova, om du bor på en liten plass holder det sikkert med en billigere, spørs på hvor mye forstyrrelser du har rundt deg.

Skrevet

Nå har ikke jeg noen bred erfaring innen feltet babycall, men da jeg spurte om det samme for noen uker siden fikk jeg mange anbefalinger på Super Nova. Den er på salg nå på Babyshop for 999 (tidligere kostet den 1299). Har bare brukt den ved et par anledninger og er godt fornøyd så langt. Den har batteri både på foreldre- og babyenheten, noe jeg ville ha fordi jeg håper å få junior til å sove på dagen ute på balkongen. Den har ikke bilde da, hvis du ønsket deg det på den nye babycall'en også.

Skrevet

Top Com sin... Husker ikke nr, men den vant visst noen tester. Bor u by, ingen forstyrrelser.

Skrevet

super nova sin er helt knall. kjenner mange som har den og har brukt den lenge. virkelig til å stole på. også har den god batteri kapasitet

Skrevet

Vi er knall førnøyde med super nova:o)

Skrevet

Vi har doro,og er kjempefornøyde:) Ikke serlig dyr heller. Tror vi ga 500kr for den.

Skrevet

top com 1010 kjempe bra..

bare husk å still inn "volum" på senderen..den bestemmer hvor mye den skal ta inn og har du den på midten tar den inn at barnet sutrer men ikke når det bare rører seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...