Maud Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Vi var jo først i Thailand i åtte dager uten barn. Etter et døgn hjemme skulle storebror til pappa'n. Pappa ville ikke droppe samvær fordi gutten ville være sammen med mamma (han er en lang historie, ikke verdt å fortelle om). Storebror kom hjem i går og da var mamma på seminar. Da jeg kom hjem i dag, var det som om jeg var magnetisk og han var av metall. Han har hengt på meg - tett - i hele ettermiddag og kveld. Han sa det var urettferdig at han måtte sove alene når Maud-mannen får sove med meg hver natt. Glemmer litt hvor liten han faktisk er, han vil så gjerne være stor også. Nå skal han prioriteres høyt en stund!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå så fin så fin så fin!!!! også gjør det egentlig litt vondt i hjertet, også er det deilig i hjertet at man endelig er sammen igjen!!!! kos dere tusenmillionerallslags
Karomamma Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Å, nå ble jeg helt varm inni meg. Skjønner ham godt, jeg! Savner mammaen min ofte
Tiggywinkle Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Gode gutten:-) Kos masse med ham.... De trenger det storebrødrene også, merker det på min også. Og så er det jo godt med en kosete storegutt også.:-)
phantomet Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Å så skjønn han er... Klart han har savnet mammaen sin! Det er nemlig en av de flotte tingen med å ha sønner...de elsker mammaene sine, bestandig, bestandig, bestandig! *smiler*
Ronja65 Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Helt riktig phantomet. Er glad for at jeg i hvertfall har en:-). På tross av at han fortiden "spiller" lit tøff en gang i blandt. :-). Hans måte å nærme seg mamma for tiden er ÅÅÅÅ trenger lit hodemassage eller ååå mamma kan du massere ryggen min... Det er viktig vi lærer opp gutta at lit kosing og berøring er flott, på tross at de er for store for mammakos. Snart skall i hvertfall min.. begynne å kose jenter. Hvis han ikke har begynnt med det da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå