Gå til innhold

Er gutten min veldig liten i forhold til andre ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser inne på tråder der noen babyer er 6-7 uker og veier rundt 6 kg og gutten min er 3 måneder og veier 5,5 kg.....

Og han var helt normal sa HS.....er god og smålubben med noen herlige bollekinn.

Hadde bare ikke vokst så masse siden forrige kontroll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok akkurat passe stor og helt perfekt :-) Husker ikke i farta hva snuppa mi veide ved 3 mnd, men hun var 7.5 kg ved 6 mnd kontrollen og så var vel rundt det samme som gutten din tenker jeg.

Skrevet

Hovedsaken er at han følger sin egen kurve:) Han er ikke liten nei. Min var 6 kg når han var 3 mnd.

Skrevet

Haha kom på noe min skrønemaker av en tante sa når jeg fortalte at gutten min var passert 4 kg. "Ja min sønn var 7 kg når han begynte på skolen han" HALLO:):) Måtte nesten le i skjegget. Hun er ikke helt rett den tanta:)

Skrevet

Han er helt perfekt Hebbie = ) Huske på at du både ammer og gir mme, og fødselsvekta i gjennomsnitt har gått dramatisk opp. F var jo liten når han ble født i forhold til gj.snittet...:)

Skrevet

hehehe...... ;op

Skrevet

Da min var 3 mnd, var han ikke blitt 5 kg ennå han. Nå er han nesten sju mnd og har ikke bikket sju kg ennå!! Han er stor nok han ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...