Maud Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Har et akvarium som dessverre ikke alltid passes like godt på... I dag skulle jeg (helt sant altså) skifte litt vann og ordne opp litt. Da ser jeg at det er full av små palettsiklide-babyer der inne. Tror ikke sånne babyer tåler masse styr og mas. Så da ser jeg heller på dem og lar vannet være som det er i noen dager :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 en hel haug av små nye babyer..... håper ikke de blir spist av noen andre litt større dyr.... eller.... tenk om hjortlusflua..... nei..... gratulerer med mangefødsel i huset!
Karomamma Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Paljettsklier....eh....? Hva het de sa du? Ja ja, gratulerer uansett
phantomet Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Så gøy...Men jeg er enig med dritgrei i bekymringen om kanibaler i tanken...*smiler* Vi har også akvarie, men jeg valgte å kvitte meg med de slemme ciklidene...de vi hadde overtok akvariet helt..på bekostning av alle de andre søte små....
Ronja65 Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Akvarium er gøy. Min bror har plassert sitt i veggen rett ved siden av et stort boblebadekar... Fikk du snorklet i det naturlige akvarium i Thailand da Maud?
Maud Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 Ja, vi snorklet! Det var helt fantastisk :-D
Northernlights Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer med småbabyer ;o) Akvarium er artig. Det har jeg hatt i mange,mange år, men har tatt pause nå som vi bare leier leilighet. Liker de kjempestore akvariumene best. Tror vi hadde et på 3 eller 4oo liter før, men er ikke sikker. Det ble splittet i to midt på, av hodet til ene sønnen min da han var 3 år gammel. Han sykla rett inni akvariumet Gikk bra med hodet hans,heldigvis. Men huff så mye vann og søl å tørke opp! Like før jul....skulle egentlig bake den dagen :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå