Gå til innhold

hvordan går det med oss desperate jenter her inne?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrekk og gru....at det finnes så trangsynte og svart/hvitt mennesker som noen er her inne er helt for jævlig...håper virkelig at du ikke tok deg nær av den munndiaren som kom i stad babycakes!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker MÅ bare ødelegge ja. Sikkert fordi hun ikke liker den gode stemningen vi har. Men de skal ikke få ødelegge!

Her er TR i full gang, håper jo hver mnd, men blir like skuffet hver gang. Å så mye lettere det hadde vært om sambo ville prøve! Hvordan går det med deg?

Skrevet

Enig :=)

Kosmos, jenter!

Skrevet

ja visse folk er helt på trynet!måtte inne å komentere på krangle siden jeg også og havnet i en diskusjon en ei der men den er i saklig og uten personlige angrep og da går det jo greit å diskutere!:)

jo da dreamer det går å rusler her vettu!:)hehe

er fortsatt noe krøll med syklusen min og er 2 uker over tiden til helga!

jeg er en smule frustrert for tiden kan du si...

Skrevet

Herregud, leste det innlegget til Babyc, og hva "anonym" svarte. Jeg blir så jævlig provosert, jeg!!! Det fins ikke ord for hvor irritert jeg blir!!

Å!!!! Vi har det fint her inne, og det skal vi fortsette med, ikke sant?

klem, klem, klem!

Skrevet

nei jeg gidder ikke å la tragiske å bitre anonyme ødelegge for meg her inne...så mye er ikke den anonyme verdt...elller rette sagt;personen er ikke verdt en DRITT i mine øyne....:)

så jeg akter å fortsett med å ha det fint og hyggelig her inne!:)

Skrevet

Heihei, jenter...

Nei, jeg tok ikke så veldig nær av det hun sa, men den ene tok jeg meg nær av..At jeg ville vært utro mot sambo hvis det viste seg at jeg kunne bli gravid...Den tok kaka syntes jeg..det var slemt...

At man kan si noe sånt..kjenner jeg blir lei meg og sinna på en gang..

Ja, var innom på kranglesiden..haha..må bare le...Hu ene er helt på bær tur...hahahaha

Klem til alle sammen i dag...=o)

PS! Beklager hvis jeg smitter dere...hihi

Skrevet

ja det var virkelig noe av det dummeste jeg har hørt!!:D hihihihi!

var som å lese innlegget til en furten tenåring:)hehe

den personen er en skikkelig menneskekjenner som kan si noe sånt ut i fra innlegg!! hutte tu:)hehe

nei la det prelle av deg babycakes! det er bare på godt norsk pissesnakk!!

Skrevet

Hahaha..ja.. det er det...

Godt jeg har dere...Vet ikke hva jeg ville ha gjort uten...=o)

klem

Skrevet

nei det er alltid godt å ha noen å snakke med enten det er venner hjemme eller nettet!:)

men nå må jeg legge meg for jeg skal tidlig opp i morra på et viktig måte og må være i form til det:)hehe

nattinatt!!:)

Skrevet

OK..nattinatt...sov godt...=o)

Skrevet

Bra du sier ifra! Skjønner ikke at de kan uttale seg på den måten når de ikke aner hva de snakker om, men hun var ikke like usakelig som anonym da.

2 uker over tiden! Sikker på at du ikke er gravid? God natt og sove godt.

Klem

Skrevet

nei jeg var sikker på at jeg ikke var gravid og nå har jeg fått det bekrefta for jeg har fått mensen i dag:)da stemmer det i alle fall overens med den positive eggløsningstesten jeg fikk den 8 mars da!så nå får vi håpe syklusen blir stabil!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...